Skip to main content

Hallo! Ik heb een klein vraagje. Als ik mijn abonnement verleng moet ik dan de eenmalige kosten voor het toestel meteen doen of komt het bij de eerst volgende factuur erbij. Mvg Brandon

Hallo @Brandon0546 

De aanbetaling voor het toestel dient direct te worden voldaan, dit kan eenvoudig via iDeal.


Ik heb vrijdag een bestelling voor Iphone 15 geplaatst, en ik moest daarbij ook de eenmalige kosten betalen. Dat heb ik ook direct gedaan en het bedrag is afgeschreven van mijn account. Maar gister sprak ik een adviseur via de chat en die gaf aan dat ze niet zag dat er betaald was terwijl het wel is afgeschreven via de betaallink. Heb ook nu al 2 keer een herinnering gekregen dat ik moet betalen. Wat kan ik nu het beste doen.


Hoi @Raoul2000, goed dat je een eigen topic hebt gestart. We komen daar zo snel mogelijk bij je! Zet alvast je klantnummer in je profiel, dan kunnen we je straks sneller helpen! 😄


Als het goed is staat mijn klantnummer er nu in! Alvast bedankt voor je reactie!


Als het goed is staat mijn klantnummer er nu in! Alvast bedankt voor je reactie!

@Marciano van Odido 


Reageer