Eenmalige betaling

  • 22 January 2024
  • 1 reactie
  • 68 Bekeken

Beste,
 

Ik heb vrijdag een bestelling voor Iphone 15 geplaatst, en ik moest daarbij ook de eenmalige kosten betalen. Dat heb ik ook direct gedaan en het bedrag is afgeschreven van mijn account. Maar gister sprak ik een adviseur via de chat en die gaf aan dat ze niet zag dat er betaald was terwijl het wel is afgeschreven via de betaallink. Heb ook nu al 2 keer een herinnering gekregen dat ik moet betalen. Wat kan ik nu het beste doen.

Marciano van Odido 3 maanden geleden

Hi Raoul, sorry voor de late reactie! We werken op volgorde van binnenkomst, dus het kan soms even duren voordat ik aan je topic toekom. Tof dat je voor de iPhone 15 gaat! Ik heb direct met je meegekeken en ik zie dat je mijn collega vanochtend hebt gesproken en dat het nu helemaal is opgelost met een nieuwe bestelling. Is alles oké of kan ik nog iets voor je doen? Laat het me maar weten. Ik sta voor je klaar! 😄

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +9

Hi Raoul, sorry voor de late reactie! We werken op volgorde van binnenkomst, dus het kan soms even duren voordat ik aan je topic toekom. Tof dat je voor de iPhone 15 gaat! Ik heb direct met je meegekeken en ik zie dat je mijn collega vanochtend hebt gesproken en dat het nu helemaal is opgelost met een nieuwe bestelling. Is alles oké of kan ik nog iets voor je doen? Laat het me maar weten. Ik sta voor je klaar! 😄

Reageer