Mijn vrouw wil nummerbehoud van zakelijk telefoonnummer naar prive. Vult alle gegevens in en krijgt reactie dat het klantnummer niet klopt. Contact opgenomen met haar baas en die geeft aan dat het klantnummer klopt. Contact gelegd met odido support en uitleg gegeven. Support vult vervolgens dezelfde gegevens in alsof dat iets gaat oplossen. Het zou fijn zijn als er daadwerkelijk geluisterd werd naar de vraag/ het probleem in plaats van 100 keer hetzelfde antwoord. Het formulier is op iedere optie ingevuld maar we hebben hier dus helemaal niks aan.
dramatische service vanuit odido
Beste antwoord door Marciano van Odido
Goedemiddag ivooverdiek, leuk om te lezen dat je vrouw haar zakelijke telefoonnummer nu privé wil overnemen. Er zijn meerdere opties die we kunnen proberen. De vorige werkgever an je vrouw kan het klantnummer bij ons opvragen. Met dit klantnummer kunnen wij uiteindelijk zorgen dat je huidige telefoonnummer terecht komt op de nieuwe simkaart, als je deze al hebt. Is dit niet het geval? Dan kun je bij het aanvragen van een nieuw abonnement of prepaid aansluiting er ook voor kiezen om een verificatie uit te voeren via SMS. In dat geval heb je geen klantnummer nodig.
Mocht het hiermee niet lukken, zet dan in ieder geval de volgende gegevens van je vrouw in je profiel: volledige naam, 06-nummer, geboortedatum, postcode, huisnummer en de laatste 4 ijfers van je IBAN. Dan kijk ik graag met je mee. Ik kan dan - mits het in de situatie is toegestaan - een SMS-verificatie uitvoeren en het klantnummer per sms naar je vrouw sturen. Ik hoor het graag van je!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.