Skip to main content

Omdat ik naar België ben verhuisd, heb ik telefonisch mijn abonnement laten omzetten naar prepaid. Mijn abonnement liep ook in juni af, dus prima. Toen ik daar per email geen bevestiging van kreeg, heb ik opnieuw gebeld om te vragen of de omzetting wel geregeld was (met dank aan topics hier, dat je daar scherp op moet zijn). Jahoor, alleen was men vergeten om de bevestigingsmail te versturen. Die krijg ik nu, alleen staat daar in dat de omzetting per vandaag plaatsvindt. Is ook prima, ik wil het alleen graag weten. Kan ik zelf tijdig een Deezer abonnement regelen op mijn Belgische nummer, een beetje prepaid tegoed aanschaffen enz. Kan iemand voor me nakijken welke datum geldt voor de omzetting? Thanks!

Hallo @Goed69 

Nadat je de eerste keer telefonisch het opzeggen en de omzetting had geregeld dan heb je nog een maand opzegtermijn. Dus een maand later zou het worden omgezet.

Ja, dat is de theorie en dat weet ik. Het matcht alleen niet met de mail. Ik wil het graag zeker weten, dus ik wacht even tot iemand van Odido reageert.

@Goed69 

Heb je geen Odido account waarin je kan inloggen en kan kijken wat je nu hebt?

Natuurlijk wel en daar staat geen einddatum in, anders hoefde ik geen vraag te stellen.

Okee, ik heb er nog maar een keer over gebeld en toen bleek er nog steeds niks verwerkt te zijn. Dat is nu aangepast, zegt men, ik ga het zien. Topic closed wat mij betreft.

Reageer