Skip to main content

Ik probeer mijn contract over te zetten naar mijn zoon. Echter geeft het systeem aan dat het contract al is afgelopen. Hoe kan ik mijn telefoonabonnement op naam van mijn zoon zetten? Het werkt bij Odido best lastig allemaal. 

Hallo @Tmx, van harte welkom op onze Community! Yes, dat klopt. Een contractovername is eigenlijk alleen bedoelt als het nummer nog in contract zit. Als deze buiten de contractperiode valt, kan hij gerust een nieuw abonnement aanvragen via onze website en daarbij Nummerbehoud aanvragen. Deze zal na een maand opzegtermijn worden overgezet op het nieuwe contract! 

Mocht je nog andere vragen hebben, stel ze gerust! 


Te omslachtig allemaal. Ik zet hem wel om naar mijn Vodafone account. Dan kan ik hem in de app gelijk aan hem koppelen.


Ik wil het contract van 4G voor Thuis op naam van mijn (ex)partner overzetten. Als ik het formulier invul krijg ik de melding: ‘Contractovername is niet mogelijk. De contractstermijn van het mobiele nummer is al afgelopen.

Snap niet dat de contractstermijn is verlopen, ik betaal nog steeds elke maand de factuur en internet werkt nog steeds. 

Hoe kan ik het contract op naam van mijn (ex)partner zetten?


Ik wil het contract van 4G voor Thuis op naam van mijn (ex)partner overzetten. Als ik het formulier invul krijg ik de melding: ‘Contractovername is niet mogelijk. De contractstermijn van het mobiele nummer is al afgelopen.

Snap niet dat de contractstermijn is verlopen, ik betaal nog steeds elke maand de factuur en internet werkt nog steeds. 

Hoe kan ik het contract op naam van mijn (ex)partner zetten?

Lees het antwoord van de moderator. 

Een mobiel abonnement wat na de initiële periode zit en daarmee maandelijks opzegbaar is niet op een andere naam te zetten. Bij 4g voor thuis is ook geen nummerbehoud, dus jij kan je abonnement opzeggen en de andere contractant kan gewoon een nieuw abonnement afsluiten.


Reageer