Skip to main content
Beantwoord

Contractovername werk niet

  • 4 June 2024
  • 2 reacties
  • 47 Bekeken

Ik probeer mijn contract over te zetten naar mijn zoon. Echter geeft het systeem aan dat het contract al is afgelopen. Hoe kan ik mijn telefoonabonnement op naam van mijn zoon zetten? Het werkt bij Odido best lastig allemaal. 

2 reacties

Reputatie 6
Badge +7

Hallo @Tmx, van harte welkom op onze Community! Yes, dat klopt. Een contractovername is eigenlijk alleen bedoelt als het nummer nog in contract zit. Als deze buiten de contractperiode valt, kan hij gerust een nieuw abonnement aanvragen via onze website en daarbij Nummerbehoud aanvragen. Deze zal na een maand opzegtermijn worden overgezet op het nieuwe contract! 

Mocht je nog andere vragen hebben, stel ze gerust! 

Te omslachtig allemaal. Ik zet hem wel om naar mijn Vodafone account. Dan kan ik hem in de app gelijk aan hem koppelen.

Reageer