Beantwoord

Contractovername mobiel: nieuwe bundel kiezen?

  • 19 April 2024
  • 3 reacties
  • 34 Bekeken

Hoi!

Ik probeer een mobiel abonnement over te zetten op naam van mijn inmiddels volwassen dochter, maar tijdens het invullen van het formulier moet ik een nieuwe bundel kiezen. Het huidige abonnement op het mobiele nummer loopt echter nog tot en met 22 augustus 2025.

Ik moet een keuze maken uit de onderstaande lijst, want zonder keuze kan ik niet verder in het formulier.

Klopt dit wel? Of zit er een fout in het formulier?

icon

Beste antwoord door Waqqas 19 April 2024, 21:50

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @mdo1979 

Soms kan het huidige tariefplan niet overgenomem worden en wordt er een nieuwe tariefplan aangeboden.

https://www.odido.nl/service/abonnement/mobiel/contractovername

@Waqqas Maar het is toch vreemd dat ik dan van € 14 per maand naar minimaal € 22,50 zou moeten terwijl het abonnement nog ruim een jaar loopt? 🤷

Reputatie 7
Badge +14

De oude contractant zit dan nog op een oud prijsplan en waarschijnlijk met minder data. De genoemde nieuwe prijzen zijn excl. Klantvoordeel.  Dus er gaat.nog tot 7,50 per maand af als je ook vast internet thuis hebt.

Als je het oude prijsplan wil bewaren, dan wachten met het uitvoeren van de contract overname.

Reageer