Skip to main content
Beantwoord

Contractovername mobiel: nieuwe bundel kiezen?


  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties

Hoi!

Ik probeer een mobiel abonnement over te zetten op naam van mijn inmiddels volwassen dochter, maar tijdens het invullen van het formulier moet ik een nieuwe bundel kiezen. Het huidige abonnement op het mobiele nummer loopt echter nog tot en met 22 augustus 2025.

Ik moet een keuze maken uit de onderstaande lijst, want zonder keuze kan ik niet verder in het formulier.

Klopt dit wel? Of zit er een fout in het formulier?

Beste antwoord door Waqqas

Hallo @mdo1979 

Soms kan het huidige tariefplan niet overgenomem worden en wordt er een nieuwe tariefplan aangeboden.

https://www.odido.nl/service/abonnement/mobiel/contractovername

Bekijk origineel

3 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21133 reacties
  • Antwoord
  • 19 april 2024

Hallo @mdo1979 

Soms kan het huidige tariefplan niet overgenomem worden en wordt er een nieuwe tariefplan aangeboden.

https://www.odido.nl/service/abonnement/mobiel/contractovername


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 20 april 2024

@Waqqas Maar het is toch vreemd dat ik dan van € 14 per maand naar minimaal € 22,50 zou moeten terwijl het abonnement nog ruim een jaar loopt? 🤷


eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 9047 reacties
  • 20 april 2024

De oude contractant zit dan nog op een oud prijsplan en waarschijnlijk met minder data. De genoemde nieuwe prijzen zijn excl. Klantvoordeel.  Dus er gaat.nog tot 7,50 per maand af als je ook vast internet thuis hebt.

Als je het oude prijsplan wil bewaren, dan wachten met het uitvoeren van de contract overname.


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen