Skip to main content
Beantwoord

blokkering op tmobile simkaart door tmobile

  • 19 september 2022
  • 8 reacties
  • 162 Bekeken

Er is blokkade gezet op mijn simkaart van tmobile door T-mobile ik heb geen virus graag deblokkeer mijn simkaart a.u.b.. 

 

Moderator edit: het is niet toegestaan om privégegevens openbaar te delen. 

Beste antwoord door AbdiraxmanYuusuf

Johrick schreef:

Hi @AbdiraxmanYuusuf

Welkom op de T-Mobile Community! Goed dat jij je vraag hier stelt. Ik heb meteen in het systeem voor je gekeken en zie dat er door mijn collega’s inderdaad een blokkade is geplaatst. Deze blokkade is geplaatst omdat jij malware op je telefoon hebt staan. Wil jij je toestel terugzetten naar fabrieksinstellingen? En ook nog eens een viruscanner op je telefoon zetten?

Als je dit hebt gedaan, wil je mij dan een seintje geven? Dan haal ik de blokkades bij je weg! 

Dat heb ik gedaan. mijn telefoon is malware vrij 

Bekijk origineel

8 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21100 reacties
  • 19 september 2022

Hallo @AbdiraxmanYuusuf 

Heb je helemaal geen netwerk of dat wel?

Ben je momenteel in Nederland of in het buitenland?

Heb je zelf de blokkades gecontroleerd in je My T-Mobile account onder blokkades en heb je geen openstaande facturen?


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 19 september 2022
Waqqas schreef:

Hallo @AbdiraxmanYuusuf 

Heb je helemaal geen netwerk of dat wel?

Ben je momenteel in Nederland of in het buitenland?

Heb je zelf de blokkades gecontroleerd in je My T-Mobile account onder blokkades en heb je geen openstaande facturen?

Ik heb geen internet ik ben nu in Nederland mijn nummer was geblokkeerd door tmobile automatisch omdat ik bericht naar buitenlandse nummers heb verstuurd. 


Johrick van Odido
Forum|alt.badge.img+3

Hi @AbdiraxmanYuusuf

Welkom op de T-Mobile Community! Goed dat jij je vraag hier stelt. Ik heb meteen in het systeem voor je gekeken en zie dat er door mijn collega’s inderdaad een blokkade is geplaatst. Deze blokkade is geplaatst omdat jij malware op je telefoon hebt staan. Wil jij je toestel terugzetten naar fabrieksinstellingen? En ook nog eens een viruscanner op je telefoon zetten?

Als je dit hebt gedaan, wil je mij dan een seintje geven? Dan haal ik de blokkades bij je weg! 


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • Antwoord
  • 19 september 2022
Johrick schreef:

Hi @AbdiraxmanYuusuf

Welkom op de T-Mobile Community! Goed dat jij je vraag hier stelt. Ik heb meteen in het systeem voor je gekeken en zie dat er door mijn collega’s inderdaad een blokkade is geplaatst. Deze blokkade is geplaatst omdat jij malware op je telefoon hebt staan. Wil jij je toestel terugzetten naar fabrieksinstellingen? En ook nog eens een viruscanner op je telefoon zetten?

Als je dit hebt gedaan, wil je mij dan een seintje geven? Dan haal ik de blokkades bij je weg! 

Dat heb ik gedaan. mijn telefoon is malware vrij 


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 19 september 2022
Johrick schreef:

Hi @AbdiraxmanYuusuf

Welkom op de T-Mobile Community! Goed dat jij je vraag hier stelt. Ik heb meteen in het systeem voor je gekeken en zie dat er door mijn collega’s inderdaad een blokkade is geplaatst. Deze blokkade is geplaatst omdat jij malware op je telefoon hebt staan. Wil jij je toestel terugzetten naar fabrieksinstellingen? En ook nog eens een viruscanner op je telefoon zetten?

Als je dit hebt gedaan, wil je mij dan een seintje geven? Dan haal ik de blokkades bij je weg! 

Ik heb de stappen gevolgd mijn toestel is virus vrij.


Johrick van Odido
Forum|alt.badge.img+3

Hi @AbdiraxmanYuusuf

Super! Fijn dat je dat hebt gedaan. Ik heb de blokkade er zojuist meteen van af gehaald. Wil jij je toestel eens herstarten? Dan zou alles weer moeten werken. Mocht er nog iets in de toekomst zijn, twijfel dan niet om een nieuw topic te openen. 


  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 17 januari 2023
Johrick schreef:

Hi @AbdiraxmanYuusuf

Super! Fijn dat je dat hebt gedaan. Ik heb de blokkade er zojuist meteen van af gehaald. Wil jij je toestel eens herstarten? Dan zou alles weer moeten werken. Mocht er nog iets in de toekomst zijn, twijfel dan niet om een nieuw topic te openen. 

Zelfde is bij mij gebeurd kan je dit voor me oplossen.


Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8
GebruikerDK schreef:
Johrick schreef:

Hi @AbdiraxmanYuusuf

Super! Fijn dat je dat hebt gedaan. Ik heb de blokkade er zojuist meteen van af gehaald. Wil jij je toestel eens herstarten? Dan zou alles weer moeten werken. Mocht er nog iets in de toekomst zijn, twijfel dan niet om een nieuw topic te openen. 

Zelfde is bij mij gebeurd kan je dit voor me oplossen.

Hi @GebruikerDK, ik heb je zojuist van een reactie voorzien in dit Topic: 

Media is niet beschikbaar

 Zullen we het centraal en overzichtelijk houden in één Topic? Alvast bedankt! 

 

Groetjes, 

Pharwin 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen