Skip to main content
Beantwoord

Blokkade simkaart (beta)

• 1 april 2025
  • 1 reactie
  • 18 Bekeken

Goedemiddag,

mijn simkaart was geblokkeerd door een betaalachterstand. Nou heb ik een betalingsregeling aangevraagd en zou deze blokkade deels opgeheven worden maar dat is tot op heden nog niet gebeurd. Ik zou het dus erg waarderen als ik daar hulp bij zou kunnen krijgen!

Ook zou ik graag wat kritiek willen geven over de contactvormen die beschikbaar zijn. Gebruik ze of wel, of niet. Zoals de chat. Geef geen Adviseur optie als die er niet zijn. Dat is enorm misleidend. Zeker aangezien daar al een paar maanden geen antwoord komt. Toen ik mijn eerste abonnement hier afsloot was het redelijk makkelijk om jullie op meerdere manieren (direct!) te kunnen bereiken. Nu is alleen bellen direct en moet ik voor de rest maar wachten en zoeken. Is misschien maar een klein dingetje maar wel vervelend.

Beste antwoord door Marciano van Odido

Hoi Dgab, van harte welkom op de Community en goed om te zien dat je je profiel volledig hebt ingevuld. Bedankt hiervoor! Ik heb meteen met je meegekeken en ik zie inderdaad de betalingsregeling en de bijkomende blokkades. 1 hiervan had automatisch verwijderd moeten worden, dus dat heb ik zelf voor je gedaan. De ander geldt voor roaming in het buitenland. Ook deze heb ik voor je opgeheven. Handig, mocht je naar het buitenland willen. Laat je het me weten of je weer verbinding hebt? Mocht je in de nabije toekomst toch het volledig openstaande bedrag willen betalen, dan kan dit gemakkelijk via iDeal op deze pagina in Mijn Odido.

Excuses voor het ongemak dat er geen chatmedewerkers aanwezig zijn. Ik geef dit absoluut door aan de juiste afdeling. Mocht je in de toekomst direct contact willen opnemen, weet dan dat we naast de telefonische klantenservice ook dagelijks van 8 tot 00:00 op Facebook en X voor je klaarstaan. Dit is geen livechat, maar hier word je altijd goed en snel geholpen. Ook hier op de Community ben je uiteraard ook altijd welkom. Klanten staan vaak tot laat in de avond voor je klaar en van 8 tot 17:30 helpen moderators je ook met plezier verder. 

Bekijk origineel

1 reactie

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Dgab, van harte welkom op de Community en goed om te zien dat je je profiel volledig hebt ingevuld. Bedankt hiervoor! Ik heb meteen met je meegekeken en ik zie inderdaad de betalingsregeling en de bijkomende blokkades. 1 hiervan had automatisch verwijderd moeten worden, dus dat heb ik zelf voor je gedaan. De ander geldt voor roaming in het buitenland. Ook deze heb ik voor je opgeheven. Handig, mocht je naar het buitenland willen. Laat je het me weten of je weer verbinding hebt? Mocht je in de nabije toekomst toch het volledig openstaande bedrag willen betalen, dan kan dit gemakkelijk via iDeal op deze pagina in Mijn Odido.

Excuses voor het ongemak dat er geen chatmedewerkers aanwezig zijn. Ik geef dit absoluut door aan de juiste afdeling. Mocht je in de toekomst direct contact willen opnemen, weet dan dat we naast de telefonische klantenservice ook dagelijks van 8 tot 00:00 op Facebook en X voor je klaarstaan. Dit is geen livechat, maar hier word je altijd goed en snel geholpen. Ook hier op de Community ben je uiteraard ook altijd welkom. Klanten staan vaak tot laat in de avond voor je klaar en van 8 tot 17:30 helpen moderators je ook met plezier verder. 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen