Skip to main content

Ik had te laat betaald en een blokkade gekregen, als ik het resterend bedrag zou overmaken zou de blokkade binnen 5 uur worden opgeheven. Quote vanuit SMS:

“Hallo Bram,  
We hebben je betaling nog niet ontvangen. Daarom is je simkaart nu geblokkeerd. Je kan niet meer bellen, internetten en sms?¿en.
Betaal het bedrag van 96,38 euro alsnog via odido.nl/betalen en voorkom zo extra kosten. Als we je betaling binnen hebben, verwijderen we de blokkade binnen 5 uur.”

Heb deze daarna netjes betaald (quote vanuit e-mail): 

“We hebben je betaling van € 96,38 via Mijn Odido ontvangen en verwerkt. 

Als er nu een blokkade op je aansluiting staat, wordt deze binnen 4 uur verwijderd. We raden je aan je toestel even uit en weer aan te zetten. “

Dit is nu al 24 uur geleden en vanalles geprobeerd maar nogsteeds niet mijn aansluiting terug (geen sms, uitgaande oproepen en 5G). 
 

Hoi @BrAmsterdam ,

Het is niet de bedoeling dat je dubbele topics aanmaakt. Hier op de community praat je met andere klanten en lezen moderators ook mee. Het is echter geen chat met de klantenservice. Directe klantenservice is er telefonisch. 


Hi @BrAmsterdam 

Ik ben gelijk voor je gaan kijken en zie dat je betaling is verwerkt. Je hebt momenteel een betalingsregeling lopen en daarbij wordt er standaard een blokkade geactiveerd voor gebruik in het buitenland en bellen naar service nummers. Die blokkade blijft staan totdat je betalingsregeling is voldaan. De blokkade voor gebruik in Nederland heb ik wel verwijderd dus als je je toestel opnieuw start dan zou je weer bereik moeten hebben. 

Laat je even weten of alles weer naar behoren werkt?


Reageer