ik heb een betalingsregeling lopen. Mijn abonnement had ik al verlengd voordat ik een betalingsregeling had, het nieuwe abonnement gaat in op februari 2025. Gaat dit nieuwe abonnement en de betalingsregeling wel gewoon door of stopt dit nu omdat ik nu een betalingsregeling heb?
Hallo
Als het goed is is de betalingsregeling voldaan vóór het einde van je huidige contract dus dat zou geen probleem moeten zijn als alles op tijd betaald wordt. in je Odido account bij abonnement zie je wel gewoon je nieuwe abonnement staan onder nieuw?
Hi
De betalingsregeling loopt nog een aantal maanden door na de ingang van het nieuwe abonnement. Ik zie zowel de toekomstige termijnen voor die maanden in mijn odido staan als het nieuwe contract vanaf februari 2025. Ik ben alleen bang dat ik volgende maand opeens een melding krijg dat het abonnement stopt omdat ik nog een betalingsregeling heb doorlopen na die datum
Hoi Ela, van harte welkom op de Community en superleuk dat je bij ons blijft met je verlenging! Ik snap heel goed dat je zeker wil zijn dat je verlenging wel gewoon doorgaat (ik verwacht van wel hoor). Zet je je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN in je profiel? Dan zoek ik het graag voor je uit!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.