Ik wilde vandaag mijn abonnement verlengen maar dat lukt om de een of andere reden niet. Had via de website alles netjes ingevuld en kreeg daarna melding dat ik na 10 minuten een bevestigingsmail zou krijgen. Omdat ik een hele tijd daarna nog niets ontvangen had heb ik naar de klantenservice gebeld die mijn aanvraag in jullie systeem zag staan en mij vertelde dat alles vandaag wel goed zou komen. Nog geen 10 minuten na mijn telefoontje kreeg ik een e-mail dat mijn bestelling geannuleerd is en dat ik geen verlenging van mijn abbo met nieuwe telefoon krijg. Vervolgens krijg ik een uur na de afwijzing een e-mailtje dat jullie zo blij zijn met mij als klant en dat ik mijn abbo verlengen kon. Wat dus ook niet lukte dus blij gemaakt met een dooie mus. Ik ben zwaar teleurgesteld omdat een tevreden klant na 8 jaar ineens geen abbo met nieuwe telefoon meer krijgen kan....
Bestelling geannuleerd na verlenging
Beste antwoord door Evy
Hi
Hier geef ik je graag meer duidelijkheid over! Een abonnement kan om een meerdere redenen worden afgewezen. Denk daarbij bijvoorbeeld aan openstaande facturen of een betalingsachterstand. Beiden kan je gemakkelijk controleren via My T-Mobile! Vergeet ook niet om andere abonnementen op dezelfde naam te controleren. Die bekijken we namelijk ook. Een andere mogelijkheid voor afwijzing is het risico-onderzoek. We vragen altijd gegevens op bij Preventel, Experian en Focum. Indien daar gegevens bekend zijn, bekijken we of deze impact hebben op de kredietwaardigheid. Bestel je met een toestelkrediet van meer dan €250, -? Dan controleren we óók eventuele registraties bij het BKR. Op deze manier beschermen we onze klanten op een financiële manier, dat vinden we net zo belangrijk! Om privacy-redenen kunnen we de exacte reden van afwijzing zelf niet inzien. Natuurlijk kan je die wel zelf opvragen, via dit formulier. Let op: een kopie van een geldig legitimatiebewijs is vereist. Hopelijk heb ik je hiermee alle duidelijkheid gegeven waar je naar op zoek was.
Als je nog vragen hebt, dan ben ik er altijd om je verder te helpen!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.