Skip to main content

Goedenavond

 

Ik heb sinds vorige week een nieuw toestel, en heb mijn oude simkaart overgezet.

Nu heb ik een hoesje gemonteerd(fold) en deze zit geplakt.

Echter nu werkt mijn simkaart niet meer. Aangezien ik het hoesje niet graag wil verwijderen, besloten om een e-sim te bestellen.

Echter was ik nog niet i gelogd op mijn odido app. En je raadt het al, er wordt een code gestuurd naar mijn mobiel nummer, welke dus niet bereikbaar is.

Wie kan mij verder helpen?

Hoi Dreamer, van harte welkom op de Community en gaaf dat je voor de Samsung Galaxy Z Fold hebt gekozen! Bedankt voor het invullen van je profiel. Ik heb meteen meegekeken en ik zie at er inmiddels een eSIM actief in het systeem staat. Is het inmiddels gelukt? Zo niet, laat het me dan weten. Dan zet ik een nieuwe voor je klaar die je vervolgens per mail kan activeren. Ik hoor het graag van je! 😊


Reageer