Skip to main content

Hi,

 

Ik probeer een Apple Watch met multisim te bestellen via de website, maar ik krijg de melding dat ik niet in aanmerking kom voor multisim. 

 

Op het forum zie ik soortgelijke problemen, maar dat betreft vooral ex-Tele2 klanten of klanten met een betalingsregeling of -achterstand. 

 

In het document met voorwaarden voor multisim (https://assets.odido.nl/a2c3e3feb8/20230905_voorwaarden_multisim.pdf) wordt mijn abonnement (Hello Business) wel genoemd als geldig hoofdabonnement dat in aanmerking zou moeten komen.

In de instelling van mijn abonnement heb ik onder “extra’s” ook “toestaan multisim” aangezet.

 

Wat kan er voor zorgen dat ik geen Apple Watch kan bestellen?

 

thx!

Hoi Drrrk, gaaf dat je voor de Apple Watch met multisim wil gaan. Ik had je graag zelf willen helpen, maar hier op de Community hebben we geen inzicht in Hello Business (Zakelijke) abonnementen. Bel direct eens met mijn collega's van de zakelijke klantenservice op 0800-7112 of neem contact op via een van de andere kanalen via deze pagina. Mijn collega's kunnen je wel direct verder helpen. Het komt vast helemaal goed en ik hoop dat je snel je nieuwe Apple Watch in handen hebt, Laat het me gerust weten of het is gelukt! 😊


Reageer