Ik krijg hoge extra kosten omdat ik over mijn beltegoed heen ben geweest.
Maar ik ben niet diegene die belt.
Krijg ik de kosten ook al ben ik de persoon die gebeld word?
En kan ik het bedrag terug krijgen?
Ik krijg hoge extra kosten omdat ik over mijn beltegoed heen ben geweest.
Maar ik ben niet diegene die belt.
Krijg ik de kosten ook al ben ik de persoon die gebeld word?
En kan ik het bedrag terug krijgen?
Hallo
Ik verneem het graag!
Ja mijn nummer is inderdaad *****7622.
En de extra kosten zag ik in de Odido app.
De extra kosten zijn 129,65 dit is inmiddels de tweede keer dat ik deze extra kosten heb gekregen.
Ook zie ik dat je op je vorige factuur extra kosten voor het bellen hebt gemaakt. Je had toen in totaal aan 492:08 minuten gebeld, terwijl je in je bundel maar 120 minuten hebt. Wellicht dat je beter het bellen kunt aanpassen naar Unlimited, zodat je in ieder geval geen extra kosten meer krijgt. Je kunt altijd 1x per maand een wijziging maken in je bundel. Dit kan heel gemakkelijk via je Mijn Odido account: https://www.odido.nl/my/abonnement/wijzigen#selecteren en de wijziging gaat ook per direct van kracht. Het is wat je zelf wilt!
Mocht je nog andere vragen hebben, laat het dan gerust weten!
Ook zie ik dat je op je vorige factuur extra kosten voor het bellen hebt gemaakt. Je had toen in totaal aan 492:08 minuten gebeld, terwijl je in je bundel maar 120 minuten hebt. Wellicht dat je beter het bellen kunt aanpassen naar Unlimited, zodat je in ieder geval geen extra kosten meer krijgt. Je kunt altijd 1x per maand een wijziging maken in je bundel. Dit kan heel gemakkelijk via je Mijn Odido account: https://www.odido.nl/my/abonnement/wijzigen#selecteren en de wijziging gaat ook per direct van kracht. Het is wat je zelf wilt!
Mocht je nog andere vragen hebben, laat het dan gerust weten!
Hoi
Je zei dat jij niet degene was die belt? Maar er zijn bijna 500 belminuten verbruikt met die telefoon. Is er iemand anders die jouw telefoon heeft geleend of heb je een doorschakeling actief? In dat laatste geval wordt jouw nummer gebeld maar betaal je met jouw abonnement de kosten naar dat nummer waarheen is doorgeschakeld.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.