1.Dinsdag 5 september twee duosimkaarten ontvangen. Volgens de begeleidende brief moest ik gaan naar de pagina: t-mobile.nl/sim. De reactie was: "Sorry! Wij kunnen de pagina niet vinden." De hele avond zelf zitten uitproberen om de duosimkaarten te activeren.
2. Een dag later op 6 september, heen en weer geconverseerd met Izzy. Vruchteloos. Toen gebeld naar 0800-0092. Na een half uur "in de wacht", kreeg ik een mevrouw van de helpdesk. Zij was zeer vriendelijk en behulpzaam, maar na drie kwartier, kwam zij er ook niet uit. Volgens haar systeem had ik nog mijn oude pin en puk. Terwijl ik de nieuwe sim er al in had gedaan en die werkte. De nieuwe pin werkte dus maar voor de tweede keer moest ik de oude pin weer gebruiken (met dezelfde nieuwe sim...). Dat lukte ook. Maar even later werkte mjn teleloon niet meer.
3. Toen maar weer de oude simkaart teruggezet en de twee simkaarten (van de duosim) apart gelegd. Toen kon ik weer bellen. De mevrouw van de helpdesk die aan de lijn was gebleven, was heel geduldig en vriendelijk, raadde mij aan naar de shop in Heerlen te gaan. In verband met de ombouw naar Odido, zei ze dat ze zou nazoeken of de shop op die dag (6 sept) geopend was. Ja, die was open meldde ze.
4. Ik naar de shop in Heerlen gereden. De shop was potdicht... Voor hoe lang stond er zelfs niet bij. T-mobile is niet bevorderlijk voor je geluk.
6. Ik ben vanmiddag (7 sept) wel naar de site odido.nl/sim gegaan (in de brief stond t-mobile.nl/sim; die heb ik ook geprobeerd). Ractie steeds opnieuw "Sorry! Wij kunnen de pagina niet vinden." Ik heb die duosimkaarten opgeborgen en gebruik de oude simkaart. Ik moet mijn verlies maar nemen.
Vraag 1: Wie weet naar welke pagina van odido.nl moet ik gaan en niet naar IZZY wordt gestuurd.
Vraag 2: Naar de shop rijden, betekent lang wachten. Wat is de kans dat zij mij kunnen helpen met die duosim kaarten? Of kunnen zij in (voor de klant verborgen) pagina's van odido.nl komen, waar de oplossing van duosimkaarten staat?
Vraag 3: Weet iemand hoe lang het kan duren tot Odido de ombouw van de site, de verwijspagina en de winkels op orde heeft? Ik wil best een week of wat wachten.