Skip to main content

Als al jaren trouwe klant heb ik nu een abonnement met 25 Gb met 120 min.bellen.
Daarnaast ook Deezer.
Maar als ik de speedtest doe heb ik een upload van 465 Mbps.
Nu kan ik mijn abonnement verlengen, met die snelheid kom uit uit op een duurdere abonnement.
Of ik moet in Gb's per maand achteruit willen.
Nu betaal ik iets in de 21 Euro, na verlenging 25 Euro. Waar is dan dat black-Friday voordeel?
Of heb ik het mis met mijn huidige abonnement qua snelheid?

Hoi S22user, superleuk om te lezen dat je al jaren lang deel uitmaakt van onze Odido-familie! Je zou eens op verschillende plekken en tijden speedtesten kunnen doen om te kijken wat het gemiddelde is. Wellicht zie je op bepaalde locaties een andere snelheid. Dit kan door veel verschillende factoren komen. Hoe het precies met nieuwe abonnementen zit, dat zou je voor de zekerheid aan mijn collega's van Telesales moeten vragen. Heb je een shop in de buurt? Loop dan gerust binnen. Zij kunnen je hier alles over vertellen. Ik kan niks beloven, maar wellicht kunnen zij je zelfs een mooi aanbod doen voor je nieuwe abonnement na je verlenging. Ik zie dat je op dit moment nog een oud-T-Mobile 'Go’ abonnement hebt, dus daar kan wel een verschil in zitten met onze nieuwe 'Hello’ abonnementen. Bel vooral eens met Telesales op 0800-0092 om te kijken wat er mogelijk is. Mocht je nog andere vragen hebben, stel ze dan gerust. Vul dan ook nog je geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN in je profiel in. Dan kijk ik graag met je mee! 😄

Reageer