Skip to main content
Beantwoord

Abonnement Opzeggen Vertrek Naar Het Buitenland.


  • is net lid geworden

Odido, ik heb 1 maand geleden gebeld met de klanten services om mijn abonnement te stoppen ivm de verhuizing naar het buitenland, daarom maak ik dus geen gebruik van mijn abonnement en betaal nogsteeds voor niks. Volgens de klanten service is mijn abonnement stopgezet, maar er wordt nogsteeds maandelijks een bedrag afgeschreven van mijn rekening. 
 

Beste antwoord door Waqqas

Hallo @harb 

Je hebt een maand geleden opgezegd dus dan zal er ook nog een maand opzegtermijn zijn. Mocht er toch nog net weer afgeschreven zijn dan kan je dat geld terug verwachten nadat je abonnement definitief is beëindigd.

Bekijk origineel

2 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21130 reacties
  • Antwoord
  • 24 mei 2024

Hallo @harb 

Je hebt een maand geleden opgezegd dus dan zal er ook nog een maand opzegtermijn zijn. Mocht er toch nog net weer afgeschreven zijn dan kan je dat geld terug verwachten nadat je abonnement definitief is beëindigd.


Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hallo @harb, welkom op onze Community! Ik wou gelijk met je meekijken, maar als ik op je e-mailadres zoek, krijg ik helaas geen gegevens naar voren. Zou je het nummer waar het om gaat in je profiel kunnen zetten en hier een bericht kunnen sturen? Dan kan ik met je meekijken en je uiteraard meer duidelijkheid hierover geven! 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen