Ik heb twee jaar geleden een tablet gekocht met het nummer 097032299966. De betalingstermijn en de schulden van de tablet zijn voorbij. Het abonnement op dit nummer loopt echter door. en ik wil dit abonnement opzeggen. Maar ik kon het niet op eigen account doen. Help mij alstublieft dit abonnement op te zeggen. Ik wil niet betalen voor een nummer dat ik niet gebruik.
Bladzijde 1 / 1
Goedemorgen Epolat, gaaf dat je 2 jaar geleden voor een tablet bij ons hebt gekozen! Ik snap volkomen dat je het abonnement wil opzeggen als je er geen gebruik meer van maakt. Zet je je geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN in je profiel? Dan help ik je meteen verder met het opzeggen van het abonnement.
Je kan je abonnement ook gemakkelijk en snel via deze pagina in Mijn Odido opzeggen. Houd er rekening mee dat je wel altijd 1 maand opzegtermijn hebt. Zeg je vandaag op, dan 28 februari. Laat je het me weten of het is gelukt?
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.