Skip to main content
Beantwoord

Abonnement aanpassen

• 10 oktober 2024
  • 5 reacties
  • 77 Bekeken

Waarom kan ik mijn abonnement niet aanpassen? 
App geeft aan dat ik hem eerder deze maand heb aangepast maar dat is niet zo. 

Beste antwoord door Marciano van Odido

Hoi Jennii, bedankt voor het invullen van je profiel - top! Ik heb direct met je meegekeken en ik zie inderdaad geen wijziging in je abonnement van afgelopen maand. Ik zie wel een betalingsregeling. Wat wil je precies wijzigen? Met een betalingsregeling zijn de volgende wijzigingen wel en niet toegestaan:

• Een bundel aanzetten mag niet
  • Een bundel uitzetten mag wel
  • Een bundel verlagen mag wel 
  • Een bundel verhogen mag alleen als duidelijk is dat je hierdoor lagere maandkosten hebt (bijvoorbeeld een hogere belbundel, zodat je minder buitenbundelkosten hebt. Of een hogere databundel, zodat je minder MB-aanvullers hoeft te kopen)

Ik hoop dat je hiermee voldoende duidelijkheid hebt en anders hoor ik het graag van je. Ik sta voor je klaar! đŸ˜„

Bekijk origineel

5 reacties

Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 7973 reacties
  • 10 oktober 2024

Goedemiddag @Jennii0310 Zorg dat alle privĂ© velden in je community profiel zijn ingevuld! Let op deze gegevens zijn niet leesbaar voor klanten. Laat in je topic weten of je dit hebt ingevuld! 
De moderators kunnen dan sneller kijken wat er aan de hand is! 
MVG.

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 10 oktober 2024

Tot zo ver het kon alles ingevuld :) 

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21000 reacties
  • 10 oktober 2024

Hallo @Jennii0310 

Een abonnement kan je maar 1 keer per maand verlagen of verhogen.

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 10 oktober 2024

Dat is het probleem. Sinds mijn abonnement is ingegaan heb ik nog nooit m’n abonnement verlaagd of verhoogd 😅

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Jennii, bedankt voor het invullen van je profiel - top! Ik heb direct met je meegekeken en ik zie inderdaad geen wijziging in je abonnement van afgelopen maand. Ik zie wel een betalingsregeling. Wat wil je precies wijzigen? Met een betalingsregeling zijn de volgende wijzigingen wel en niet toegestaan:

• Een bundel aanzetten mag niet
  • Een bundel uitzetten mag wel
  • Een bundel verlagen mag wel 
  • Een bundel verhogen mag alleen als duidelijk is dat je hierdoor lagere maandkosten hebt (bijvoorbeeld een hogere belbundel, zodat je minder buitenbundelkosten hebt. Of een hogere databundel, zodat je minder MB-aanvullers hoeft te kopen)

Ik hoop dat je hiermee voldoende duidelijkheid hebt en anders hoor ik het graag van je. Ik sta voor je klaar! đŸ˜„

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen