Skip to main content
Beantwoord

Abonment overzetten

  • 29 februari 2024
  • 2 reacties
  • 284 Bekeken

Mijn abonnement staat nog op de naam van mijn moeder, hierdoor kan ik nu geen account aanmaken bij Odido, ik kan dus ook niet mijn abonnement verlengen/aanpassen of inzien. Nu wilde ik mijn abonnement overzetten op mijn gegeven. Dit kan niet omdat omdat ik de melding: Contract overnamen is niet mogelijk. De contract termijn van het mobiele nummer is afgelopen. Ik wil gewoon mijn abonnement verlengen en overzetten op mijn naam. Wat moet ik doen? 

Beste antwoord door Occaj

Wat een optie is om een nieuw abonnement te nemen met nummerbehoud, zodra dit geregeld is en je nummer is overgezet naar je nieuwe abonnement kan je (in dit geval je moeder) het oude abonnement opzeggen.

Bekijk origineel

2 reacties

Occaj
Super User
Forum|alt.badge.img+3
  • Odido Superuser
  • 239 reacties
  • Antwoord
  • 29 februari 2024

Wat een optie is om een nieuw abonnement te nemen met nummerbehoud, zodra dit geregeld is en je nummer is overgezet naar je nieuwe abonnement kan je (in dit geval je moeder) het oude abonnement opzeggen.


Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 7979 reacties
  • 29 februari 2024

@sannetjepkema Of Contract overnamen! alles kan bij #Odido! 
Groetjes! 😂🌟


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen