hallo, ik heb geprobeerd een nieuw mobiel abonnement aan te vragen. alles lukte, abonnement samengesteld, besteld, contract ondertekend. en ineens krijg ik bericht dat mijn aanvraag afgewezen is.
ik vervolgens de klantenservice gebeld. een medewerker zegt dat ik de BKR moet bellen voor meer informatie. vervolgens de BKR aan de lijn die zeggen dat ik NIET in hun systeem voorkom en daarbij onterecht mijn aanvraag is afgewezen. mevrouw aan de lijn zegt dat ik een email moet sturen naar incasso@odido.nl. daar ook nog geen reactie van gekregen. dan bel ik de Odido klantenservice opnieuw, die zeggen dat ik een formulier moet invullen en opsturen naar Odido en dan binnen 14 dagen antwoord krijg. dat heb ik ook gedaan en wederom nog steeds geen reactie. hoe is het mogelijk. binnenkort is de black friday korting afgelopen en ben ik te laat omdat mijn verzoek steeds afgewezen wordt. afgelopen zomer gewacht met verlengen omdat er met black Friday sale een betere korting zou zijn en dan kan ik alsnog niet een abonnement afsluiten. dit spant echt de kroon. graag reactie hoe dit opgelost kan worden