Lang geleden heb ik bij T-Mobile een abonnement afgesloten: 1gig glasvezel Internet en onbeperkt internet op mijn mobiele telefoon. Daar kreeg ik toen een leuke korting op. Ik betaal voor het glasvezel internet € 29,71 per maand en voor het onbeperkt internet op mijn mobiele telefoon ongeveer € 27,49. Deze combinatie kan ik bij Odido nu niet voor deze prijzen krijgen en dus verander ik niks hoewel ik al lang kan verlengen. De snelheid van mijn 5G verbinding was tot voor kort rond de 300 mbps maar het lijkt er op dat dit teruggebracht is naar rond de 30 mbps.
Nu is het punt: van de nieuwe abonnementen wordt de snelheid aangegeven maar ik heb een abonnement dat niet meer bestaat en ik kan dus niet nagaan welke snelheid hoort bij mijn abonnement. Zonder korting is dat abonnemet volgens de Odido app € 38,05. Dan zou je toch zeggen dat ik wat meer snelheid zou mogen hebben dan die 30 mbps?
Welke snelheid hoort nou bij dat abonnement van € 38,05 (met korting € 29,71). In de Odido-app staat het als ‘Unlimited Data en Bellen’, maar meer niet.