Beantwoord

2 staps verificatie niet mogelijk

  • 5 January 2024
  • 1 reactie
  • 79 Bekeken

Goeiemorgen,

Ik zit in het buitenland en ben mijn simkaart kwijt. Ik wil graag online een nieuwe laten bezorgen naar mijn thuis adres in Nederland maar kan niet inloggen op de ODIDO app door de 2 staps verificatie (die ik neit zelf heb aangezet)

De SMS code voor de verificatie komt niet aan op mijn telefoon omdat daar mijn buitenlandse simkaart in zit. Hierdoor kan ik dus niet op de App inloggen om dit zelf te regelen.

Ik kan ook niet bellen naar jullie klantenservice met deze simkaart en de chatbot zegt continu dat alle adviseurs bezig zijn.

Ik wil graag mijn oude simkaart blokkeren en een nieuwe bezorgen naar mijn thuis adres in NL.

Vriendelijke groet,

Emma

 

 

icon

Beste antwoord door Marciano van Odido 5 January 2024, 16:05

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +9

Hoi Emma, welkom op de Community! Heerlijk dat je in het buitenland zit. Ik hoop voor een leuke reden. Dat je je simkaart kwijt bent is minder. Stuur me even een privébericht met je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN. Dan blokkeer ik direct je simkaart.

Om een nieuwe simkaart te bestellen moet ik extra controles doen, dat zijn 4 vragen over je abonnement. Je kan deze op dit moment niet zelf aanvragen via Mijn Odido, omdat ik 2FA ook niet uit mag zetten. Dit kan alleen in een van onze shops. Na de strenge ID-check kan ik de nieuwe simkaart voor je bestellen en naar je adres in Nederland sturen.

Ik zie je berichtje graag tegemoet! 😄

Reageer