Skip to main content
Beantwoord

Verschil Sim Only Premium versus 4g voor Thuis

  • 13 June 2024
  • 3 reacties
  • 80 Bekeken

Ik heb momenteel een 4G voor Thuis Extra snel abbo met buitenrouter 
Snelheid tot 100Mbit.

Echter, wanneer ik een abbo afsluit Unlimited Premium, kunnen er snelheden tot 1 Gbit worden gehaald.

Wanneer ik dit abbo afsluit en de sim in een eigen router doe, dan haal ik toch gewoon hogere snelheden dan de 100Mbit met 4g voor Thuis??

3 reacties

Die vlieger gaat volgens mij niet op. Odido houdt haarscherp in de gaten welke apparaten met welk kaartje en abonnement  waar van hun mast/netwerk gebruik maken etc. 

Die vlieger gaat volgens mij niet op. Odido houdt haarscherp in de gaten welke apparaten met welk kaartje en abonnement  waar van hun mast/netwerk gebruik maken etc. 

Geen idee, maar ik ken iemand die dit wel heeft gedaan en hogere snelheden behaald…

Daarom ben ik benieuwd naar het antwoord van Odido zelf.

Reputatie 7
Badge +14

hoi @dennisschuldink ,

Een spraak/data abonnement mag wettelijk niet gebruikt worden in data only apparaten.

Daarnaast is de beperking van zo'n unlimited premium abonnement een 20 Gbit bundel per dag en 2 Gbit aanvullers. Dus als je dit in een router stopt, dan “blijf je aanvullen”.. en dat moet via de Odido app.

Providers moeten hier op controleren en actie ondernemen als dit wordt gevonden.

Reageer