Skip to main content

Hoi,

Ik wil online gaan op mijn Nintendo Switch (Animal Crossing), maar het lukt niet om met andere spelers te verbinden. Telkens krijg ik een foutcode. Nintendo geeft aan dat dit aan mijn netwerk ligt. 

Na online wat rond te neuzen kwam ik erachter dat het hoogst waarschijnlijk te maken heeft met mijn NAT-type. Ik heb NAT-type C en ik moet A of B hebben. 

Ik heb al even contact gehad met Odido, maar zij geven aan hier geen ondersteuning voor aan te bieden. 

Ik heb een 4/5G router voor thuis. Ik kan in de instellingen van de router en vanuit Odido gaven ze aan dat ik daar misschien iets aan moet veranderen, maar nu ben ik verdwaald. 

Kan iemand mij toevallig voorzien van advies, zodat ik online kan spelen? 

Mijn dank is groot! 🍀

Hoi Kiley, van harte welkom op de Community en gaaf dat je Animal Crossing op de Nintendo Switch speelt! Is 't een aanrader? Ik zat eraan te denken dit spel ook eens te spelen. Niet fijn dat het met 4G voor Thuis niet lukt om online met andere spelers te verbinden. Wat mijn collega's hebben aangegeven klopt wel, ik kan hier zelf ook niets aan doen. Is het wellicht een idee om te kijken naar een Internet-abonnement, Glasvezel of Klik&Klaar?

Ik tag ​@eric â€‹@Waqqas â€‹@Occaj ook meteen. Heeft een van jullie wellicht ideeĂ«n en adviezen om Kiley snel online te helpen? đŸ˜Š

De allerbelangrijkste vraag is, heb je wel Nintendo Online abonnement? Zonder dat kan je niet naar anderen toe.

Reageer