Skip to main content
Sticky

[Wifi Plus] Zyxel MPro App

[Wifi Plus] Zyxel MPro App
Toon eerste reactie

57 reacties

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Internet + TV
  • 13605 reacties
  • 19 augustus 2024

Hi @MillenniumV3, dat klopt inderdaad. Door de firmware werkt de MPro Mesh App niet volledig, ook de topologie in het modem werkt niet hoe het zal moeten. Dit wordt allemaal opgelost met een volgende firmware. Ze zijn ermee bezig maar hij is nog niet gereed. 

• is een Top Poster
  • 25 reacties
  • 19 augustus 2024

@Tommie van Odido is er een mogelijkheid om op een andere manier te zien welke apparaten op het wifi punten zijn aangesloten en welke op het router? Of is dit op dit ogenblik niet mogelijk 

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • 13605 reacties
  • 20 augustus 2024

In sommige gevallen laat de topologie dit zien maar ook niet accuraat @MillenniumV3. Daar zit namelijk ook een foutje in door de firmware. Het wachten is echt op de nieuwe firmware op dit moment.

Je kan wel de Net analyzer app downloaden om te kijken met welk BSSID je verbonden bent. Zo kun je zien dat je telefon schakelt tussen het modem en wifipunt.

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 3 september 2024

Waarom kan ik maar 2 extra wifi plus punten bestellen? Wij hebben op de eerste en tweede verdieping nu met 2 satellieten goed bereik maar op zolder niet! Krijg eerst een kolderopmerking van jullie kant dat zyxel dit niet adviseert (meer dan 2, en daarna nog een keer dat dit gewoon niet kan) ik betaal voor goed internet en betaal ook gewoon de huur van die dingen… wat is het probleem? 

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • 13605 reacties
  • 4 september 2024

Hi @Ampelmann, ik geef je hier graag wat meer duidelijkheid over.

Wij hebben een eigen custom firmware op het modem en wifipunten. Onze firmware ondersteund in totaal 3 accespoints. Dit is het modem plus 2 wifipunten, samen zit je op 3 accespoints. Hierdoor is het niet mogelijk om een 3e te bestellen. Dit werkt namelijk simpelweg niet op onze firmware en zorgt alleen maar voor verstoringen. 

• is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 19 september 2024
Tommie van Odido schreef:

Hi @MillenniumV3, dat klopt inderdaad. Door de firmware werkt de MPro Mesh App niet volledig, ook de topologie in het modem werkt niet hoe het zal moeten. Dit wordt allemaal opgelost met een volgende firmware. Ze zijn ermee bezig maar hij is nog niet gereed. 

I had the same issue but took me a while to solve it. It works okay with couple of issue. I am not sure why they try to restrict everything so we can not adjust network  as we like. 

I read that many places they keep saying there is a bug and it can not work. Yes there is a serious bug which pissed me out until I solve it but it works okay (still not flexiable as I like but better and usable).

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 30 oktober 2024

Sinds gisteren heb ik 2 Wifi Plus AP. Heb hier ook de MPro Mesh app in gebruik.

Sinds vanmiddag krijgt de app geen contact meer met het modem. Hoe komt dit? Is dit een bekend fenomeen van de app?

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen