Skip to main content

zyxel wap6807


  • Doet lekker mee
  • 22 reacties

Sinds gisteren brandde de lampjes niet meer van mijn wifi steunpunt. Type wap6807.  Voorheen heeft het altijd gewerkt maar zelfs opnieuw opstarten of een harde reset mogen niet baten. Hij lijkt op te starten, maar daarna gaan alle lampjes uit. Ook kan ik hem niet terugvinden in mijn netwerk. Eenvoudige Conclusie lijkt overleden. 

Uitgelichte reactie

24 maart 2025

Hi ​@pjobse, ik help je graag verder om het wifipunt weer aan de praat te krijgen! Top dat je al wat stappen hebt uitgevoerd. Heb je de na de harde reset de installatiestappen volledig doorlopen met het eerst aansluiten op het modem weer en daarna verplaatsen? Mocht je dit ook al gedaan hebben, zou je dan je community profiel willen aanvullen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je IBAN ter verificatie? Zodra je dit gedaan hebt, geef mij dan een seintje in dit topic. Ik kijk dan met je mee in de verbinding hoe het zit met het wifipunt en wissel deze eventueel om als dit de oplossing is. Bedankt alvast!

8 reacties

Demi van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Internet + TV
  • 1953 reacties
  • 24 maart 2025

Hi ​@pjobse, ik help je graag verder om het wifipunt weer aan de praat te krijgen! Top dat je al wat stappen hebt uitgevoerd. Heb je de na de harde reset de installatiestappen volledig doorlopen met het eerst aansluiten op het modem weer en daarna verplaatsen? Mocht je dit ook al gedaan hebben, zou je dan je community profiel willen aanvullen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je IBAN ter verificatie? Zodra je dit gedaan hebt, geef mij dan een seintje in dit topic. Ik kijk dan met je mee in de verbinding hoe het zit met het wifipunt en wissel deze eventueel om als dit de oplossing is. Bedankt alvast!


  • Auteur
  • Doet lekker mee
  • 22 reacties
  • 24 maart 2025

Ja ik probeer alle stappen te doorlopen maar het power lampje knippert en daarna gaat het uit en gebeurt er helemaal niets meer. Het heeft tot een week geleden allemaal nog gewoon gewerkt. Het station is ook niet zichtbaar als los wifi punt na de reset in mijn lijst met wifi stations in de buurt. Ik heb een 2e Wifipunt en dat werkt gewoon. Ik heb de gegevens ingevuld trouwens. 


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+10
  • Moderator | Internet + TV
  • 13911 reacties
  • 25 maart 2025

Hey ​@pjobse, ik heb besloten om het modem en wifipunten te vernieuwen. Je krijgt 2 nieuwe WX5600's en een T-56 opgestuurd. Het oude modem, de T-50, hoeven we niet meer retour. Let op, de WAP6807 wifipunten moeten wel retour. Hierover ontvang je nog een e-mail met het retourproces. Alvast veel plezier met het nieuwe apparatuur!  


  • Auteur
  • Doet lekker mee
  • 22 reacties
  • 6 april 2025

@Tommie van Odido ik heb nog geen mail gekregen voor retour zending. Kunnen jullie deze anders alsnog versturen? 


  • Auteur
  • Doet lekker mee
  • 22 reacties
  • 8 april 2025

@Tommie van Odido & ​@Demi van Odido ik begreep dat jullie nog spullen retour willen. Kunnen jullie een retour label aanmaken of kan ik de spullen alsnog afvoeren? 


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+10
  • Moderator | Internet + TV
  • 13911 reacties
  • 9 april 2025

Hey ​@pjobse, de oude wifipunten moeten inderdaad retour. Ik zie dat de e-mail met het retourproces op 25-03 om 18:28 verstuurd is naar XXXXXXX977@gmail.com. Heb je daar al gekeken? Controleer ook je spam map, het kan zijn dat de e-mail daar terecht gekomen is. Laat je mij weten of je de e-mail hebt kunnen vinden?


  • Auteur
  • Doet lekker mee
  • 22 reacties
  • 25 april 2025

@Tommie van Odido ik heb de e-mail ontvangen en alles terug gestuurd, nu kreeg ik alleen een mail dat het nog niet ontvangen zou zijn. In bijlage een screenshot waarop je kan zien dat jullie het hebben ontvangen. 

 


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+10
  • Moderator | Internet + TV
  • 13911 reacties
  • 25 april 2025

Hey ​@pjobse, goed dat je dit aankaart. Ik ben meteen voor je gaan kijken en zie inderdaad dat het op 22 april ontvangen is door ons. Het kan tot 6 werkdagen duren voordat het afgemeld wordt in ons systeem, dat is over 3 werkdagen. Als je mij een seintje geeft over 3 werkdagen kan ik het nogmaals voor je controleren en als het dan nog niet is afgemeld dan zal ik ze handmatig voor je afmelden! 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen