Skip to main content

Zyxel T56 en geen internet

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Recent probeer ik de Zyxel T56 aan te sluiten met WiFi, zonder succes. Ik heb een dsl kabel, maar die kan ik nergens kwijt. Hoe moet ik nu verder?

Uitgelichte reactie

16 april 2025

@Yiou Oprecht sorry dat je niet de juiste apparatuur hebt ontvangen. Goed dat je hier gelijk een topic over start. Ik help je graag verder! 

Is het inmiddels gelukt om het juiste modem aan te vragen? Mocht dit nog niet zijn gebeurd, stuur ik je graag het juiste model toe. 

Wil je alleen nog je community profiel aanvullen met je geboortedatum? De verificatie is dan compleet. Ik ga dan meteen voor je aan de slag! 

3 reacties

rvk01
Forum|alt.badge.img+3
  • is een legendarische user
  • 1127 reacties
  • 14 april 2025

De Zyxel T-56 is geen DSL modem. Het is een glasvezel router met alleen een UTP WAN aansluiting. Waar heb je de T-56 vandaan? Als dat van Odido is en je hebt alleen DSL dan hadden ze een T-54 moeten sturen.

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 15 april 2025

Ahh, zoiets dacht ik al. Ik heb deze via Odido gekregen. Ik ga ze bellen voor eventuele vervolgstappen.

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4237 reacties
  • 16 april 2025

@Yiou Oprecht sorry dat je niet de juiste apparatuur hebt ontvangen. Goed dat je hier gelijk een topic over start. Ik help je graag verder! 

Is het inmiddels gelukt om het juiste modem aan te vragen? Mocht dit nog niet zijn gebeurd, stuur ik je graag het juiste model toe. 

Wil je alleen nog je community profiel aanvullen met je geboortedatum? De verificatie is dan compleet. Ik ga dan meteen voor je aan de slag! 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen