Skip to main content

Sinds enkele weken valt internet regelmatig uit

Uiteraard glasvezel kastje en modem diverse malen uitgezet en opgestart

Op t modem knippert internet lampje

Graag snelle oplossing

Hallo @lvloon 

Ervaar je de problemen alleen via de WiFi of ook bekabeld? Indien beide zie je het lampje op de router dan rood worden?

Knipperen is het probleem niet.

De T54 kent wel een bug waardoor hij vanzelf opnieuw opstart.

storing via tv ( Bekabeld aangesloten) wegvallen beeld geluid.

Wifi niet gemeten Is de storing te kort voor denk ik

@lvloon 

Is de tv rechtstreeks aangesloten op de router of zit hier nog iets tussen zoals een switch?

Welke glasvezelkastje heb je en wordt het internet lampje op de router voor korte duur rood?

tv ( app via Google tv streamer rechtstreeks

met kabel verbonden

glasvezel kastje huawei

router geeft geen roodlampje bij storing

@lvloon 

Met powerline adapters kan er niet altijd een goede verbinding worden gegarandeerd, dit is afhankelijk van de kwaliteit van het stroomnet.

hebben altijd goed gewerkt (Wifi bekabeld) na installatie door odido monteur.

storing had ik ook al met chromecast op wifi Nu chromecast vervangen door google tv streamer kabel Storing blijft

Hi @lvloon, powerline adapters zijn alles behalve betrouwbaar. Ze zijn namelijk gevoelig voor interferentie van andere apparaten, kwaliteit van het elektriciteitsnet, beperkt door verschillende stroomgroepen, beperkte snelheid, verouderde technologie: Powerline adapters maken gebruik van oudere communicatiestandaarden (zoals HomePlug AV of HomePlug AV2), die niet de efficiëntie en snelheid halen van moderne wifi of ethernetverbindingen. Dit betekent dat, vooral voor veeleisende toepassingen zoals videostreaming of gaming, de prestaties vaak achterblijven.

Daarnaast zie ik dat je een Archer hebt aangesloten. Deze kan ook voor verstoringen zorgen. 

Internet inmiddels stabiel

Soundbar op tv verstoorde tv signaal via hdmi

topic kan worden afgesloten

Fijn om te horen ​@lvloon

Reageer