Skip to main content

Zyxel t50 omruilen voor Zyxel t54

  • 26 May 2024
  • 7 reacties
  • 70 Bekeken

E

E B

 24 minuten geleden

Hallo,

Ik woon in een oud huis en heb ook een slecht wifi bereik met mijn Zyxel t50 en twijfel nu over te stappen naar kpn omdat ik daar wel goede berichten over lees hier en daar. Maar nu lees ik in dit topic dat er mensen de t50 om kunnen ruilen voor een Zyxel t54? Mijn buren hebben een t54 en hebben wel overal in huis goed bereik. Zou dat bij mij ook geregeld kunnen worden?
Gr, Erik

7 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@E B Goed dat je hierover aan de bel trekt. Uiteraard kijk ik graag met je mee hoe we dit kunnen oplossen. 

Kan ik je ook blij maken met een Zyxel T-56? Dan maak ik het meteen voor je in orde! 

Hoi Teresa, 

 

Ja heel graag...en bedankt voor je snelle reactie!

Gr, Erik 

Reputatie 7
Badge +3

@E B Ik heb het nieuwe modem gelijk voor je besteld! 😀 Deze komt binnen 2 tot 5 werkdagen jouw kant op, je ontvangt hier een e-mail ter bevestiging over. Het oude modem hoef je niet meer terug te sturen, maar deze mg je afgeven bij een recyclepunt in de buurt. 

Alvast veel plezier er van! 

Hallo, ik heb de t56 en zo geweldig is dat nou ook weer niet en dan heb ik de wifi versterkers WX5600, deze heeft de monteur niet eens werkend gekregen, laat staan in mesh, dit heb ik later voor elkaar gekregen en na een storing die pas na 2 weken en binnen 5min verholpen was heb ik de wifi versterkers niet meer in mesh gekregen, kortom als ik het jaar bij Odido al volmaak dan blijf ik er zeker niet nadat het jaar voorbij is, betaal liever meer voor iets dat wel werkt.

 

gr Michel 

Reputatie 7
Badge +3

@fritswillem Ik had graag een andere ervaring gelezen, maar ik ben blij dat de verbinding inmiddels is hersteld! Ik heb gelijk de vergoeding in het systeem gezet voor de tijd dat je geen gebruik hebt kunnen maken van onze diensten. Je ontvangt hierover een e-mail ter bevestiging en dit zal worden verrekend met een volgende factuur. 

Ik kijk graag nog eens met je mee naar de wifipunten. Wil je deze eens terugzetten naar fabrieksinstellingen en opnieuw verbinden? In dit topic lees je precies hoe je dit doet: Alles over Wifi Plus | Odido community

Laat je mij weten of het is gelukt?

 

 

Hallo, ik heb alles al meerdere malen gereset, maar ik kan geen mesh meer maken en de de wifi wisselt de hele dag, beneden kom ik meestal wel aan de 400, maar boven wisselt het enorm, maar vaak niet boven de 80 en zodra ik de achterdeur uitloopt heb ik nagenoeg niks meer.

gr Michel 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @fritswillem, ik heb een blik geworpen en het eerste wat mij opvalt is dat je drie wifipunten hebt. Het Zyxel modem ondersteund er maar twee. Daarnaast is de dekking niet goed van het modem en wifipunten. Heb je de wifipunten direct op het modem aangesloten of zit er een switch/router nog tussen?

Reageer