Skip to main content

Hallo. Graag zou ik m’n T50 modem willen vervangen door een T56 en daar één Zyxel WX5600 wifipunt bij nemen. Ik zag op het forum dat dit vaker wordt gedaan, dus dat zou ik graag ook willen doen. Heb nu zelfs met 3 Zyxel Wap6807 versterkers nog steeds teleurstellende wifi in huis.

Alvast bedankt!

Welkom op onze community! ​@SanderH1977 

Uiteraard help ik jouw graag aan een nieuw modem. Ga ik gelijk voor je regelen! 

Wil je hier ook weer 3 wifipunten bij of wil je het eerst proberen met 1 of 2? Wil je daarnaast ook je gegevens invullen in je community profiel? Dan is de verificatie compleet en kan ik gelijk voor je aan de slag! 

Geef je een seintje als je zover bent?

Dank je wel voor je snelle reactie Teresa! Heb het profiel zo volledig mogelijk ingevuld. Graag zou ik 1 Zyxel WX5600 wifipunt erbij willen om te proberen. Gr Sander

@SanderH1977 Super, jij ook bedankt voor de snelle reactie! 

Ik heb de boel gelijk voor je in gang gezet. Je ontvangt een e-mail ter bevestiging en een track & trace code om je bestelling te volgen. Het kan zo zijn dat het nieuwe wifipunt apart verstuurd wordt.

Het oude modem hoef je niet meer te retourneren, maar mag je afgeven bij een recyclepunt bij jou in de buurt. De wifipunten willen we wel graag terug. Hierover ontvang je ook een e-mail met instructies om deze retour te sturen. 

Laat je het mij weten als ik nog ergens bij kan helpen? Ik wens je in ieder geval alvast veel plezier van de nieuwe apparatuur! 😀

Dank je wel! Van de 3 wifipunten zijn er 2 van jullie. Zelf heb ik er 1 bijgekocht toen. Kan dat nu niet controleren omdat ik niet in kan loggen bij Odido en m’n contract kan inzien. Van die 2 van jullie betaal ik er 1 omdat ik toen gebeld had dat de wifi nog steeds slecht was. Ik heb er toen 1 gratis extra erbij gekregen. Kan je dat nu weer regelen?

Dat kan ​@SanderH1977, alleen op dit moment nog niet omdat de order nog niet afgemeld is. Als hij in Mijn Odido gereed gemeld is, zou je dan opnieuw contact op willen nemen? Dan regel ik dat voor je! 

Dat kan ​@SanderH1977, alleen op dit moment nog niet omdat de order nog niet afgemeld is. Als hij in Mijn Odido gereed gemeld is, zou je dan opnieuw contact op willen nemen? Dan regel ik dat voor je! 

Beste Tommie. Ik heb vandaag m’n nieuwe T56 modem en bijbehorende Zyxel WX5600 wifipunt ontvangen (nadat ik gebeld had omdat blijkbaar m’n order op duistere wijze geannuleerd was) Waar ik al een beetje bang voor was is nu ook weer het geval. Niet overal en op sommige plekken geen wifi signaal. Zou je mij dat extra (gratis) wifipunt op kunnen sturen? Aankomende week zal ik de 2 wap6807 versterkers retour zenden naar jullie. 

Alvast bedankt!

Reageer