Skip to main content

zyxel T-56 modem doet het niet goed

• 14 april 2025
  • 1 reactie
  • 19 Bekeken

Sinds een aantal weken is onze TV en WiFi  verbinding onstabiel. Elke avond is de  TV verbinding er wel en dan weer niet. Ook de WiFi is er eel en dan weer niet.  Ik heb gelezen dat het modem kan haperen. Is het mogelijk om ee  nieuw modem op te sturen ?  Ik heb alle stappen gedaan om het te verhelpen maar dit is niet gelukt. Ik hoor graag van U. 

Uitgelichte reactie

14 april 2025

Hallo ​@MonicHopman 

Is de tv rechtstreeks op de router aangesloten?

Wat heb je nog allemaal bekabeld op de router aangesloten? Misschien zit er een boosdoener tussen dus dan zou je eens alles kunnen loskoppelen.

Blijft het internet lampje op de router verder groen bij uitval van internet of wordt deze rood?

1 reactie

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21000 reacties
  • 14 april 2025

Hallo ​@MonicHopman 

Is de tv rechtstreeks op de router aangesloten?

Wat heb je nog allemaal bekabeld op de router aangesloten? Misschien zit er een boosdoener tussen dus dan zou je eens alles kunnen loskoppelen.

Blijft het internet lampje op de router verder groen bij uitval van internet of wordt deze rood?

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen