Beantwoord

Zyxel T-56 allend

  • 11 March 2024
  • 4 reacties
  • 38 Bekeken

Als ik mijn Smart speakers aan sluit op de Zyxel T-56 krijgen we alleen maar storingen en gekraak van de muziek op de speakers. 

Dan heb je de duurste abbenement met de snelste versie, wat een allende 1 gigabyte 

Ja wanneer je in de nacht meet heb je het misschien als een ieder slaapt 

Ik heb  nu een repiter en daar de speakers op aangesloten, nauw zo mooi hebben ze nog nooit geklonken, sinds t-mobile dildo heet is het 1 bak allende, wat een rot router, zit er langs met mijn Smart foon en pakt hij de router die op de zolder hangt, goed matriaal top 

icon

Beste antwoord door Cheyenne van Odido 12 March 2024, 13:05

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +5

Hi @Mustangloverpax, goed dat je dit deelt en welkom op onze Community! Ik begrijp dat het probleem met je speakers zelf hebt opgelost door een repeater tussen te zetten. Klopt dat? Helemaal mooi natuurlijk. Wel zet ik je voor de zekerheid op de lijst voor de nieuwe firmware update. Deze verhelpt problemen met externe apparatuur zoals je speakers. Je ontvangt deze nieuwe firmware voor morgen, mijn advies is om jouw modem morgenochtend te herstarten. Je kunt de speakers dan ook testen zonder repeater, als je wilt! 😁

Nauw de wifi repeater Werkt als je het stuurt via je smart foon, niet dat je kan vragen aan hé Google, dus hoop dat de nieuwe firmware gaat werken, dat ik het gewoon kan gebruiken mvg stefan 

Nauw firmware update gehad en nu heb ik niet mijn betaalde snelheid van 1 gb 😥😥😥

Het gaat goed met odido 😥😥

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Mustangloverpax, ik zie dat het niet om ons eigen wifipunt gaat. Wat voor repeater heb je aangeschaft? Je hebt namelijk erg veel apparaten aangesloten op wifi en voornamelijk op de 2,4 GHz frequentie waardoor er congestie ontstaat en het netwerk gaat storen. Mijn advies is om ons eigen wifipunt, de WX5600, te bestellen. Deze is de eerste maand gratis en kun je gemakkelijk in Mijn Odido aanvragen. Als je deze bekabeld aansluit op een gewenste afstand dan zorgt het wifipunt voor een verlichting van de congestie op het modem.

Reageer