Skip to main content
Beantwoord

zylex T56 probleem

• heeft eerste post geplaatst

Gister is deze modem geïnstalleerd en sinds gisteravond wisselend wel/geen wifi.

Las dat er op 1 maart bekend was bij odido dat deze modem veel problemen geeft. Waarom deze dan bij nieuwe klanten instaleren?

Ook ik wil bij deze graag een andere modem, het vertrouwen in Odido wordt niet beter zo

Beste antwoord door eric

De meeste klanten hebben ene Zyxel t56 in huis. Met 100 routers in het veld is een probleem met een software update ontstaan waardoor ze helemaal niet meer opstartte. Met die honderduizenden anderen is niks mis en dus wordt de t56 gewoon verder gebruikt.

Hoe stel je de wisselende geen/wifi wel wifi vast? Hoever sta van de router?Heb je bij geen wifi ook geen bekabelde verbindingen meer?

Bekijk origineel

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8 maart 2025

De meeste klanten hebben ene Zyxel t56 in huis. Met 100 routers in het veld is een probleem met een software update ontstaan waardoor ze helemaal niet meer opstartte. Met die honderduizenden anderen is niks mis en dus wordt de t56 gewoon verder gebruikt.

Hoe stel je de wisselende geen/wifi wel wifi vast? Hoever sta van de router?Heb je bij geen wifi ook geen bekabelde verbindingen meer?

• heeft eerste post geplaatst
  • 8 maart 2025

Hoe ik dat vaststel? Tijdens wifi gebruik signaal weg dus geen internetverbinding op dat moment. Eerst de modem herstarten en dan doet alles het weer voor een tijdje. 

Router staat in de meterkast in de hal, zelfs wanneer ik in de woonkamer geen wifi heb en naast de router ga staan is er geen wifi.

Ik heb wel bekabelde verbinding 

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8 maart 2025

Er is hier een topic over wifi.

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 8 maart 2025

Hallo ​@Mikske 

En wat heb je allemaal bekabeld aangesloten op de router? Er kan wel eens een boosdoener tussen zitten.

Bekijk het eens wanneer alle bekabelde apparaten zijn losgekoppeld.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen