Skip to main content
Beantwoord

Zykxel 5730 wil niet draadloos verbinden

  • 7 July 2024
  • 4 reacties
  • 49 Bekeken

Door bagger wifi in de achterkamer en tuin heb ik wifipunt aangeschaft. Maar het kreng wil niet draadloos verbinden. Zodra de wifipunt loskoppel en ergens wil neerzetten doet die niet meer zonder de lan draad.  Het linklampje doet helemaal niets. 

Ik ben al uren bezig en zit er dicht tegen aan om hem door het huis te gooien. Ik ben geen agressief persoon maar hier wordt ik knettergek van. 

Het maak niet uit waar ik het punt neerzet zonder vaste kabel doet het niets. 

4 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Linday 

Zou je het WiFi punt eens kunnen resetten dmv het resetknopje voor ongeveer 5 seconden in te drukken? Geef het WiFi punt altijd voldoende tijd om hem te laten verbinden.

Dit heb ik al zo vaak geprobeerd. Maar helaas doet doet dit ook niets. Ik heb zelf het modem opnieuw geïnstalleerd maar dat maakt ook niets uit. 

Reputatie 7
Badge +15

@Linday 

Is dit een WiFi punt van Odido of niet?

Indien niet dan werkt hij misschien niet met de Odido router 

Indien wel dan zou hij moeten werken met deze handleiding:

https://www.odido.nl/service/bestelling/internet-tv/installeren

Ik zit pas bij Odido en kreeg een nieuw modem de zyxel T56 en een nieuw wifipunt. 

 

Maar het werkt geen idee wat ik anders gedaan hebt. Maar het heeft verbinding. 😁

 

Ik deed steeds hetzelfde resetten weer conecten dan deed die maar zodra ik de wifi punt ergens wilde neerzetten zag het punt het modem niet meer. Zo frusterend. 

Reageer