Skip to main content
Vraag

zitel 56

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Zitel 56 start telkens opnieuw op en nu ineens doet mijn WiFi het niet meer

Heb al meerdere keren glasvezel en router opnieuw  opgestart maar diet het nog steeds niet HELP

3 reacties

KerraT
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 14 maart 2025
G-Daniels schreef:

Zitel 56 start telkens opnieuw op en nu ineens doet mijn WiFi het niet meer

Heb al meerdere keren glasvezel en router opnieuw  opgestart maar diet het nog steeds niet HELP

Hi ​@G-Daniels, knipperen de 2.4GHz en 5GHz lampjes op je modem? Zo niet kan het zijn dat wifi op je T-56 uitstaat, dit kan je oplossen door de wifi knop aan de zijkant in te drukken. 

Mocht bovenstaande niet het probleem en de oplossing zijn, zou je meer informatie kunnen geven? is het dat je verbind en je verbinding wegvalt? Is het dat je niet kan verbinden maar het netwerk wel in de lijst ziet, zie je het netwerk helemaal niet in de lijst?

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 14 maart 2025

De 2.4GHz en 5GHz lampjes branden wel

Ik zie mijn netwerk in de lijst en kan verbinden maar zonder internet, het WiFi lampje brand niet 

Demy van Odido
Moderator
  • Moderator | Mobiel
  • 59 reacties
  • 15 maart 2025

Hoi ​@G-Daniels

Ik kijk graag met je mee en zorg ervoor dat je wifi weer werkt! Omdat het wifi-lampje niet brandt terwijl je wel kunt verbinden, wil ik dit verder voor je onderzoeken.

Zou je je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer aan je profiel kunnen toevoegen? Dan kan ik meteen voor je aan de slag! 😊

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen