Skip to main content
Beantwoord

Zelf een wifimodem kopen?

• is een nieuwe Poster
  • 4 reacties

Mijn vrouw werkt tegenwoordig veel thuis beneden waar de door indertijd door T- mobile verstrekte zyxel T50 modem staat maar ik wil boven ook graag snel internet hebben maar kan sinds mijn beroerte niet meer de techneut in huis zijn mbt het bekabelen van internet en ben dus aangewezen op wifi, met de T50 haal ik niet alles uit mijn 1000 mbit glasvezel abonnement. Ik las dat mijn oude modem verruild kan worden voor een nieuwere van Odido is dat mogelijk ? Of moet ik zelf iets aanschaffen om gebruik te maken van nieuwere wifi- mogelijkheden?  Ik heb een nieuwe pc in elkaar gezet ( dat kon ik nog net wel ) maar ik denk dat de T50 niet helemaal meer up to date is ( ik ook niet trouwens) 

Beste antwoord door Tommie van Odido

Hey ​@hkatan, welkom op onze Community!

Dank voor heads-up ​@Pieter_B. Wij kunnen inderdaad het modem gewoon voor je vervangen, dit heb ik daarom ook meteen voor je gedaan omdat je alle gegevens netjes hebt ingevuld in je profiel. Het modem wordt binnen een paar dagen bij je bezorgd. Zodra het modem onderweg is kun je de zending volgen in Mijn Odido. De oude T-50 hoeven we ook niet meer retour, deze mag je inleveren bij een recyclepunt voor elektronische apparaten. 

Daarnaast zie ik dat je ook nog een verouderde Tv box in huis hebt. Zou je die ook willen vervangen voor de Mediabox? Hier lees je er alles over:   

Als je deze ook graag zou willen omruilen dan hoor ik dat graag. Dan zal ik dat ook in gang zetten voor je! Ik zie je terugkoppeling graag tegemoet.

Bekijk origineel

7 reacties

Pieter_B
Super User
Forum|alt.badge.img+4
  • Odido Superuser
  • 2139 reacties
  • 11 juni 2025

Zelf een router aanschaffen is een optie, maar gezien je situatie denk ik niet direct aan te raden. Zeker als er issues zijn met je verbinding, heb je met een Odido router ook alle ondersteuning.

Het vervangen van de verouderde T50 is zeker een optie, daarom zal ik even een moderator ​@Tommie van Odido attenderen op dit topic.

Kan zijn dat het even duurt voordat de moderator reageert, maar meestal wel binnen 48 uur.

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 11 juni 2025
Pieter_B schreef:

Zelf een router aanschaffen is een optie, maar gezien je situatie denk ik niet direct aan te raden. Zeker als er issues zijn met je verbinding, heb je met een Odido router ook alle ondersteuning.

Het vervangen van de verouderde T50 is zeker een optie, daarom zal ik even een moderator ​@Tommie van Odido attenderen op dit topic.

Kan zijn dat het even duurt voordat de moderator reageert, maar meestal wel binnen 48 uur.

Dank voor je reactie ! Ik wacht het af.

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14854 reacties
  • Antwoord
  • 11 juni 2025

Dank voor heads-up ​@Pieter_B. Wij kunnen inderdaad het modem gewoon voor je vervangen, dit heb ik daarom ook meteen voor je gedaan omdat je alle gegevens netjes hebt ingevuld in je profiel. Het modem wordt binnen een paar dagen bij je bezorgd. Zodra het modem onderweg is kun je de zending volgen in Mijn Odido. De oude T-50 hoeven we ook niet meer retour, deze mag je inleveren bij een recyclepunt voor elektronische apparaten. 

Daarnaast zie ik dat je ook nog een verouderde Tv box in huis hebt. Zou je die ook willen vervangen voor de Mediabox? Hier lees je er alles over:   

Als je deze ook graag zou willen omruilen dan hoor ik dat graag. Dan zal ik dat ook in gang zetten voor je! Ik zie je terugkoppeling graag tegemoet.

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 11 juni 2025
Tommie van Odido schreef:

Als die mediabox ook vervangen kan worden, ja graag. Fijn dat het zo geregeld kan worden en dat je zo snel een nieuwe router hebt gestuurd. Dank je Tommy. 

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14854 reacties
  • 12 juni 2025

Hey ​@hkatan, uiteraard! De mediabox heb ik inmiddels ook voor je aangevraagd, die wordt zo snel mogelijk jouw kant op gestuurd. Als je straks alles binnen hebt en aangesloten is, hoor ik natuurlijk graag of alles weer naar wens werkt. De Amino Tv Box hoeven we net als de T-50 ook niet meer retour en geldt hetzelfde principe. Als ik verder nog iets voor je kan betekenen, laat het gerust weten! 

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 13 juni 2025
Tommie van Odido schreef:

Hey ​@hkatan, uiteraard! De mediabox heb ik inmiddels ook voor je aangevraagd, die wordt zo snel mogelijk jouw kant op gestuurd. Als je straks alles binnen hebt en aangesloten is, hoor ik natuurlijk graag of alles weer naar wens werkt. De Amino Tv Box hoeven we net als de T-50 ook niet meer retour en geldt hetzelfde principe. Als ik verder nog iets voor je kan betekenen, laat het gerust weten! 

Ik heb de mediabox inmiddels ontvangen en bijna aangesloten. Dank ! 

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Bedankt voor de update ​@hkatan! 😁

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen