Mijn vrouw werkt tegenwoordig veel thuis beneden waar de door indertijd door T- mobile verstrekte zyxel T50 modem staat maar ik wil boven ook graag snel internet hebben maar kan sinds mijn beroerte niet meer de techneut in huis zijn mbt het bekabelen van internet en ben dus aangewezen op wifi, met de T50 haal ik niet alles uit mijn 1000 mbit glasvezel abonnement. Ik las dat mijn oude modem verruild kan worden voor een nieuwere van Odido is dat mogelijk ? Of moet ik zelf iets aanschaffen om gebruik te maken van nieuwere wifi- mogelijkheden? Ik heb een nieuwe pc in elkaar gezet ( dat kon ik nog net wel ) maar ik denk dat de T50 niet helemaal meer up to date is ( ik ook niet trouwens)
Zelf een wifimodem kopen?
Beste antwoord door Tommie van Odido
Hey
Dank voor heads-up
Daarnaast zie ik dat je ook nog een verouderde Tv box in huis hebt. Zou je die ook willen vervangen voor de Mediabox? Hier lees je er alles over:
Als je deze ook graag zou willen omruilen dan hoor ik dat graag. Dan zal ik dat ook in gang zetten voor je! Ik zie je terugkoppeling graag tegemoet.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.