Hallo allemaal,
Ik wil graag overstappen van KPN naar Odido internet, maar heb daar wel een vraag over voordat ik de stap maak. Ik wil op meerdere plekken in huis wifi hebben, dit heb ik nu ook bij KPN doormiddel van wifi versterkers. De wifi versterkers kun je bij KPN aanschaffen, bij Odido moet je deze huren. Dit wil ik niet, echter komt hier de verwarring. Als ik naar de odido pagina ga en glasvezel internet wil aanschaffen, zie je onderaan de pagina een modem staan (plat breed modem). Als ik google kom ik uit op ‘’wifi plus’’ wat je weer apart moet aanschaffen nadat je een abonnement hebt afgesloten, want je kunt niet gelijk voor wifi plus kiezen. Wifi plus van odido is ook zo verwarend. Lijkt nu net alsof je dus een versterk alleen kunt aansluiten op een wifi plus modem (afgebeeld op website van odido als slank modem model die rechtop staat).
Nu is mijn vraag concreet. Als ik glasvezel afsluit is het mogelijk om zelf versterkers aan te schaffen (staan voor een prikkie op marktplaats). Kun je deze versterker op elke router aansluiten die je van odido krijgt? Ik zie een ZYXEL WAP6807 maar ook een Zyxel AX1800 model, wat is de beste versterker?
Alvast bedankt!