Skip to main content

Dinsdag kreeg ik sms bericht dat er donderdag 26 september het mobiele netwerk in de buurt verbeterd zou worden. “Je hebt dan misschien even minder goed bereik”. Het bereik is inderdaad minder goed, het fluctueert enorm van heel even snel tot bijna niks. Speedtest kan binnen 10 minuten verschillen van 1 tot ruim 900 mbps met MacBook pro rechtstreeks ingeplugd in glasvezel. Als ik de WiFi aanzet kom ik soms wel aan de 500 mbps maar ook die valt regelmatig weg. Als ik bel om na te vragen of dat door de werkzaamheden komt wordt daar vaag over gedaan en krijg ik tijdelijk een maand gratis een WiFi versterkingsset aangeboden. Daar heb ik er al een van maar goed, dat zal ook niet echt helpen als de bekabelde verbinding ook volkomen ruk is. Ik begrijp dat onderhoud nodig is, maar communiceer daar dan duidelijk en eerlijk over. Vandaag vrijdag 27 september nog steeds dezelfde problemen. Wordt er nog steeds gewerkt aan deze verbeteringen of niet? :(

Hi @Aapdido, welkom op onze Community!

Ik wil natuurlijk dat je kunt genieten van een stabiele en snelle verbinding. Daarom ben ik voor je gaan kijken en de lijn ziet er goed uit. Wel zie ik dat je een TP-Link wifipunt hebt aangesloten. Zou je deze eens willen loskoppelen om te kijken of de verbinding dan wel stabiel is? Ook ben ik benieuwd naar de snelheid, zou je een bekabelde speedtest voor mij willen uitvoeren volgens onze norm? Alvast bedankt!

 

Speedtest bekabeld - De instructies hiervoor vind je op onze website.

Volg alle stappen alsjeblieft zorgvuldig, graag de screenshots in het topic delen in plaats van naar onze e-mail. Een aanvraag met ontbrekende stappen kunnen we niet in behandeling nemen.


Reageer