hele slechte service en geen internet meer
hele slechte service, al 3 weken geen goed internet via glasvezel, ze weigeren er iets aan te doen.
de internet verbinding haperd en soms helemaal niks
Op de helpdesk aardige vrouwen, die niks weten en een paar mannen die onzin vertellen, ü moet uw HDMI kabel vervangen" ook via de community help geen goede professionele ICT hulp, maar dat ik maar boeken moet gaan lezen
zo word je van het kasje naar de muur gestuurd, geen goede een professionele informatie, maar adviezen als de hdmi kabel vervangen e.d onzin, ook niet op de community helpdesk, daar zeiden ze lees maar "netweken voor Dummies" , Ik heb een HBO opleiding ICT
Datum van ervaring: 17 december 2023
BewerkVerwijderDelen
Antwoord van Odido
17 uur geleden
Hi Martin, een haperende verbinding is in deze moderne tijd echt een no-go, daarom snap ik helemaal dat je via deze weg aan de digitale bel trekt. Ik ben er om je te helpen! Neem een kijkje op onze Community en laat daarbij vooral je oog vallen op de digitale kennisbank, de Wiki: https://community.odido.nl/knowledge-base. Hierin hebben we ontzettend veel kennisartikelen geplaatst zodat bijna alle problemen verholpen kunnen worden. Lukt het daarmee nog niet? No problemo! Laat een reactie achter in het topic dat het beste bij jouw probleembeschrijving past, dan reageert 1 van onze moderators binnen 24 tot 48 uur en proberen we het ter plekke op afstand op te lossen voor je. Er is overal een oplossing voor! Groetjes, Jason van Odido
Wanneer word eindelijk de verbinding gemaakt