Skip to main content

WX5600

  • 27 July 2023
  • 4 reacties
  • 210 Bekeken

Ik heb de WX5600 bedraad aangesloten op mijn T56, het pokerlampje gaat rood branden, alleen als ik een draadloze mesh maak gaat het groen branden. Ik wil het bedraad omdat de WX5600 in een andere ruimte hangt. Hoe kan ik er voor zorgen dat het rode powerlampje groen wordt ?

Gr. Harm

4 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @harmvanveghel, welkom op onze Community!

Dat is inderdaad hoe het hoort te zijn. Het powerlampje is oranje/rood als hij bekabeld in aangesloten. Dit is dus volkomen normaal!

 

Hi, Mijn naam is Edwin en sinds een week een nieuwe glasvezel klant. Ik heb vandaag 2 wifipunten ‘gekregen’ wx5600. 80 meter bereik was met het Zyxel modem beloofd, haha, haalt nog geen 15 meter helaas. Anyway.. De eerste ging prima, verbonden met kabel aan modem, opstarten en wachten tot oranje lampje gaat branden. Ergens anders in stopcontact et voila, werkt prima. De tweede wil maar niet oranje worden? Reset op reset op reset, maar lampje blijft van knipperen groen naar constant groen, en dus niet werkend? Wat kan ik doen?

 

Hi, Mijn naam is Edwin en sinds een week een nieuwe glasvezel klant. Ik heb vandaag 2 wifipunten ‘gekregen’ wx5600. 80 meter bereik was met het Zyxel modem beloofd, haha, haalt nog geen 15 meter helaas. Anyway.. De eerste ging prima, verbonden met kabel aan modem, opstarten en wachten tot oranje lampje gaat branden. Ergens anders in stopcontact et voila, werkt prima. De tweede wil maar niet oranje worden? Reset op reset op reset, maar lampje blijft van knipperen groen naar constant groen, en dus niet werkend? Wat kan ik doen?

 

Ik heb het inmiddels opgelost door de 2e bekabeld te connecten.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @edwinwalberg, welkom op onze Community!

Goed om te horen dat je het zelf al opgelost hebt. Als je meer dan één wifi punt wilt aansluiten, hoor je er altijd één bekabeld aan te sluiten. Dit vergroot het bereik voor het tweede wifi punt. Als je in de toekomst nog ergens tegenaan loopt, laat het gerust weten. We staan voor je klaar! 

Reageer