Skip to main content

Goedenavond,

Sinds een aantal dagen probeer ik mijn wifiwachtwoord aan te passen, maar helaas zonder succes. Geprobeerd via de browser, maar dan lukt inloggen niet. Ik heb dit geprobeerd met de standaardgegevens van de router, maar ook met het huidige wifiwachtwoord. Ook via Mijn Odido geprobeerd het wifiwachtwoord aan te passen en dan lijkt het gelukt te zijn (ik krijg een bevestiging te zien en dat het even kan duren voordat het verwerkt is), maar uiteindelijk blijft het wifiwachtwoord hetzelfde. Via de chat heeft een collega van Odido het ook geprobeerd aan te passen, maar haar lukte het ook niet… vandaar dat ik hier een topic open. Hopelijk kunnen jullie mij verder helpen.

Alvast bedankt.

Groet, Tamara

Hallo @Tamara3008 

Kan je de router eens voorzien van een fabrieksreset door het resetknopje achter de router voor ongeveer 10 seconden in te drukken met een paperclip bijvoorbeeld? Ga dan naar 192.168.1.1 en log in met admin en het Login Password dat achter de router staat.

Bij de WiFi instellingen kun je het wachtwoord ook wijzigen.


Voor alle duidelijkheid, het Wifi wachtwoord mag geen spaties bevatten.

Dus “Nieuw Wachtwoord” met een spatie zal niet werken, maar “Nieuw_Wachtwoord” met wat we noemen een underscore (liggend streepje) werkt wel.


Reageer