Beste mensen,
Nadat ik mijn wifipunt ujt het stopcontact hebt gehaald, en elders weer erin heb gedaan, doet het wifipunt niks meer, geen lampjes etc. Het punt lijkt stuk.
Kan ikzelf nog iets proberen.
Fijne dag en bedankt voor de evt. tips....
Beste mensen,
Nadat ik mijn wifipunt ujt het stopcontact hebt gehaald, en elders weer erin heb gedaan, doet het wifipunt niks meer, geen lampjes etc. Het punt lijkt stuk.
Kan ikzelf nog iets proberen.
Fijne dag en bedankt voor de evt. tips....
Hallo
Heb je de WiFi versterker ook weer getest in het eerste stopcontact? Hoor je misschien iets van een geluid wanneer hij aangesloten is?
Jazeker
Adapter doorgemeten, deze werkt prima, resetten etc werkt ook niet..... dus heb verder geen ideeen meer
Hi
Als dit zonder problemen werkt, dan wil ik je vragen om het wifipunt als Mesh in te stellen. Dit doe je als volgt. Geef het wifipunt een fabrieksreset door met een pinnetje het knopje aan de achterkant zo'n vijf seconden in te drukken. Verbind het wifipunt dan handmatig opnieuw met het modem via de stappen hieronder. Hiervoor heb je (tijdelijk) een netwerkkabel nodig:
Kun je hiermee uit de voeten? Ik hoor het graag, zodat ik verder voor je aan de slag kan!
Beste
Io heb een werkende bekabelde verbinding en mijn wifi doet het ook prima, ik heb alle tips opgevolgd, en het wifipunt doet helemaal niks, geen lampjes ook geen lampjes bij de lan ingangen etc.
Het lijkt erop dat ie is overleden....…
Ik zie graag een reactie tegemoet......bedankt!
Hoi
Hier waarschijnlijk de domste opmerking.
Per ongeluk het schakelaartje uit gezet op de achterzijde?
Hier waarschijnlijk de domste opmerking.
Per ongeluk het schakelaartje uit gezet op de achterzijde?
Haha, niet dom hoor....maar wel naar gekeken.....
Ja Top ! Ik zag het inderdaad, we gaan ermee aan de slag !
Bedankt ieder voor de genomen moeite !!
Geen dank, heel graag gedaan! Mocht je hulp kunnen gebruiken bij de aansluiting van het wifipunt, dan zijn we altijd paraat om je hierbij ondersteuning te bieden.
indien de handleiding handig is, neem dan een kijkje in ons speciale artikel: Alles over Wifi Plus | T-Mobile Community of check de online handleiding: Wifi Plus installeren | Wifi-punt | T-Mobile Thuis. Veel succes!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.