Skip to main content

Beste,

Wij hebben een Zyxel T54-modem en een nieuw wifi-punt ontvangen WX5600TO. Hiervoor hadden wij het oude model, maar konden op geen enkele manier verbinden. Het wifi-punt is op de juiste manier aangesloten; alle lampjes branden groen, maar we kunnen geen verbinding maken. Ondanks het nieuwe wifi-punt krijgen we toch geen verbinding. Ik heb geprobeerd om te resetten, de WPS-knop te gebruiken en opnieuw te verbinden, maar zonder succes.

Alvast bedankt!

Hi @Ad03, welkom op onze Community!

Kan je mij precies uitleggen waar je het wifipunt hebt staan en hoe je deze installeert? Het kan zijn dat hij te dichtbij of te ver weg staat waardoor hij geen of slechte verbinding heeft. Werkt hij wel als je hem bedraad aansluit? Ik zie op dit moment 1 wifipunt aangesloten zitten.

Hi @Ad03, welkom op onze Community!

Kan je mij precies uitleggen waar je het wifipunt hebt staan en hoe je deze installeert? Het kan zijn dat hij te dichtbij of te ver weg staat waardoor hij geen of slechte verbinding heeft. Werkt hij wel als je hem bedraad aansluit? Ik zie op dit moment 1 wifipunt aangesloten zitten.

Hey Tommie!

Bedankt voor je reactie. Hij staat 1 verdieping boven. Alleen kunenn wij niet verbinden met het wifipunt maar is onze wifi wel veel sterker geworden. Ik denk dat ie het zo wel doet. Ik heb het aangesloten volgens de videos op Odido. Alleen weet ik niet of het wel de bedoeling is om te verbinden met de wifipunt. Bedankt voor je hulp!

Hi @Ad03, ik vind het super om te zien dat je nu in ieder geval een sterkere wifiverbinding ervaart! Wat bedoel je precies met dat je verbinding maakt met het wifipunt? Deze zou namelijk de netwerknaam van het modem over moeten nemen. Mocht je het idee hebben dat het niet helemaal werkt zoals het zou moeten, dan kan je altijd de installatie van het wifipunt helemaal opnieuw uitvoeren. 

Hi @Ad03, ik vind het super om te zien dat je nu in ieder geval een sterkere wifiverbinding ervaart! Wat bedoel je precies met dat je verbinding maakt met het wifipunt? Deze zou namelijk de netwerknaam van het modem over moeten nemen. Mocht je het idee hebben dat het niet helemaal werkt zoals het zou moeten, dan kan je altijd de installatie van het wifipunt helemaal opnieuw uitvoeren. 

Hey Nora, bedankt voor je reactie!

Ik heb geprobeerd om de QR code achter het wifipunt te scannen. Alleen heb ik begrepen dat het niet de bedoeling is voor een wifipunt. Inmiddels hebben wij al een sterke wifi boven en doet ie het tot nu toe hartstikke goed.

Bedankt!

Reageer