Skip to main content
Beantwoord

Wifi zyxel T56 + telefoonkosten?

  • 11 June 2024
  • 4 reacties
  • 48 Bekeken

Zojuist de nieuwe Odido aansluiting geinstalleerd gekregen. Dit was een overstap van Tweak, echter zie ik in het overzicht 2.50 per maand voor vaste telefoonkosten. Wie heeft er tegenwoordig nog een vaste telefoon, dit heb ik nooit aangevraagd. 

 

Mijn firmware versie, lees dat we een nieuwe versie is? V5.70(ACEA.0)T56C_b7_1006.

 

Graag ontvang ik de update en die telefoonkosten heb ik nooit aangevraagd. 

 

Alvast bedankt.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +14

In je my-odido kun je dit soort diensten uit/aan zetten. Begin even met het uitzetten,  dan voorkom je verdere kosten.

In je my-odido kun je dit soort diensten uit/aan zetten. Begin even met het uitzetten,  dan voorkom je verdere kosten.

Dit kan dus niet, heb dit geprobeerd en dan krijg ik de opmerking dat deze is gekoppeld aan de duur van mijn abonnement. Dit is blijkbaar ook zonder mijn weten op 11 maanden gezet. Dit terwijl we "automatisch" zijn overgezet vanuit Tweak. In de basis vind ik die 12 maanden niet erg, maar wel vreemd dat men zomaar keuzes maakt waar ik niet op de hoogte van ben. In dit geval telefoon vast bellen? Wat moet je daar nou mee in deze tijd. 

 

 

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @wypang 

Bij abonnementen die op of na 24 januari 2022 zijn afgesloten hebben tv en vast bellen inderdaad een minimale looptijd van 1 jaar. Waarschijnlijk heb je dan tijdens het bestellen toch iets over het hoofd gezien.

De firmware zal als het goed is in de nacht worden bijgewerkt.

Hallo @wypang 

Bij abonnementen die op of na 24 januari 2022 zijn afgesloten hebben tv en vast bellen inderdaad een minimale looptijd van 1 jaar. Waarschijnlijk heb je dan tijdens het bestellen toch iets over het hoofd gezien.

De firmware zal als het goed is in de nacht worden bijgewerkt.

 

Dat is in principe geen probleem, maar het zou netjes zijn dat ze mij eerst een contract sturen zodat ik op de hoogte ben welke opties er zijn. Lijkt me toch best logisch,.ook heb ik geen telefoon vast bellen gekozen.

Zoals al eerder aangegeven Tweak en Odido hebben dit "automatisch" geregeld. Heb geen enkel formulier of wat dan ook ingevuld. Maar het gaat mij vooral om de extra kosten/diensten die ik niet hebt aangevraagd. Die 12 maanden mag best, was alleen netjes als ze even hadden gemeld wat nou de bedoeling was. 

 

 

Reageer