Skip to main content

Wifi werkt niet goed

• 20 maart 2025
  • 1 reactie
  • 15 Bekeken

Goedemiddag heer/mevrouw,

Sinds vanochtend 8 uur doet mijn vaste internet het niet goed. Ik heb een Zyxel T50 modem. Heb eerst een reboot geprobeerd en dat hielp niet. Heb daarna een medewerker gesproken en een reset uitgevoerd op advies van hem, maar ook dit hielp niet. Heb weer contact opgenomen en de medewerker in kwestie heeft het 1 en ander qua instellingen nagelopen en mij geadviseerd nu weer een reboot uit te voeren. Dit alles heeft helaas niet geholpen en dit zorgt er voor dat ik mijn werk niet goed kan uitvoeren aangezien ik geen gebruik kan maken van mijn WIFi. Er is mij beloofd dat ik een nieuwe modem ga ontvangen de Zyxel T56, want het kan aan de modem liggen. Wat kan ik doen om dit probleem te verhelpen? Los van deze vraag ook de vraag hoe word de schade die ik heb geleden gedekt? Alvast bedankt voor het helpen en meedenken.

Uitgelichte reactie

20 maart 2025

Hallo ​@Sahebdin89 

Werkt alleen de WiFi niet goed of werkt het bekabeld ook niet goed? Als je de privé velden in je community profiel kan invullen dan kan een moderator direct een nieuw modem opsturen. De Zyxel-T50 hoef je niet retour te sturen.

1 reactie

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 20541 reacties
  • 20 maart 2025
Uitgelichte reactie

Hallo ​@Sahebdin89 

Werkt alleen de WiFi niet goed of werkt het bekabeld ook niet goed? Als je de privé velden in je community profiel kan invullen dan kan een moderator direct een nieuw modem opsturen. De Zyxel-T50 hoef je niet retour te sturen.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen