Geachte heer/mevrouw,
We zijn in december 2022 overgestapt van KPN naar Odido. Sindskort hebben we constant problemen en af en toe Wifi. Het resetten van de modem is meermaals gedaan, maar hiermee worden de problemen niet verholpen. Ook de Wifi-externers helpen hier niet bij..
Alle tips/tricks geprobeerd en nagelopen, maar ook dit heeft geen effect.
Ik ben benieuwd naar de mogelijkheden, gezien dit niet werkbaar is. Graag de nieuwste router/modem toesturen en daarbij horende wifi externers om te zien of dit de problemen gaat verhelpen.
Als dit niet mogelijk is, dan wil ik bij deze het contract ontbinden.
Met vriendelijke groet,
Olaf Pol
Hey
Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik heb direct je hele netwerk onderzocht en hier is eigenlijk niks mis mee, echter weet ik wel wat de stoorzender bij jou is, namelijk de drie wifipunten. Dit zijn nog onze oude wifipunten en werken niet goed met de Zyxel T-54. Ze verstoren zelfs je wifi netwerk. Ook heeft drie wifipunten geen zin, onze Zyxel modems kunnen maximaal drie acces points in het netwerk aan, dit is inclusief het modem zelf.
Ik zag dat je de wifipunten al hebt opgezegd. Ik adviseer je om één nieuw wifipunt te bestellen, je ontvangt dan de WX5600 in plaats van de WAP6807. Deze is speciaal gemaakt voor de T-54/T-56 en zal goed werken. Ik kan dit ook voor je in gang zetten als je dat zou willen. Stel dat één wifipunt niet voldoende bereik geeft, dan kun je er altijd nog één bijbestellen!
Goedemiddag,
Hartelijk dank voor de snelle service. Dit was destijds het advies vanuit T-Mobile. Als dat niet werkt, dan zou ik graag deze 3 willen retourneren inderdaad.
Dan zou ik graag ook de T-56 willen, als we dan toch de overstap maken naar de WX5600. Dan hebben we gegarandeerd goed bereik in de gehele (nieuwe) woning.
Zou je dit a.u.b. in werking willen zetten?
Met vriendelijke groet,
Olaf Pol
Hallo
Heb je een DSL of glasvezel verbinding?
De T56 heeft geen DSL poort.
Goedenavond,
We hebben glasvezel verbinding.
Met vriendelijke groet,
Olaf Pol
Ik zal ervoor zorgen dat ik de 3 Wifi versterkers retourneer zodra ik het ontvangen heb. Anders zitten we thuis volledig zonder Wifi.
Dank alvast!
Hey
Met vriendelijke groet,
Olaf Pol
Bedankt voor de terugkoppeling.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.