Sinds zaterdag werkt de wifi niet. Op mijn converter is het lampje FO link uit. Heb mijn T-Mobile abbo pafs 2 weken. Zondag gebeld met de klantenservice, de werknemer van T-mobile verteld dat binnen 24 uur een monteur contact opneemt. 24 uur later: geen contact gehad met een monteur. Dus vandaag poging twee, na een half uur in de wachtrij te hebben gestaan een andere werknemer aan de lijn gehad. Blijkbaar had de vorige werknemer het probleem niet goed in het systeem gezet. Nu kan de monteur op zijn vroegst pas over 10 dagen hier zijn? Ik werk gewoon vanaf huis dus dit is echt wel een probleem…
wifi werkt niet
Beste antwoord door Cal van Odido
Hoi
Slim dat je aan de bel trekt en sorry dat je momenteel zonder zit, ik help je er graag zo goed mogelijk doorheen!
Allereerst zou ik je nog een tip meegeven waarmee je een reële kans hebt om het probleem meteen op te lossen, namelijk door de dipswitches op de Media Converter aan te passen: Media Converter dipswitches aanpassen.
Mocht het niet gelukt zijn, dan voorzie ik je heel graag met extra data. Dit kan ik voor je regelen voor een T-Mobile, Tele2, of Ben Mobiel abonnement. Hopelijk beschik jij of iemand in je huishouden over één van de drie?
Ik ga ook een oog voor je houden op Guidion en bij hen aan de mouw trekken, ik hoop graag je afspraak nog naar voren te halen.
Door op meerdere paarden te wedden hoop ik dit zo snel en soepel mogelijk voor je op te lossen!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.