Skip to main content
Beantwoord

Wifi werkt ineens niet meer

Ik heb deze week een nieuwe Zyxel T56 ontvangen, omdat de vorige het bekende opstartprobleem had.

Het werkte allemaal goed de afgelopen dagen, maar nu branden de lichtjes van 2.4G en 5G ineens niet meer en is er geen wifi meer… We hebben niets veranderd aan de kabels of de instellingen.

Iemand enig idee? Het wordt langzamerhand wel echt vervelend hoe het internet/wifi met de Zyxel T56 werkt.

De lampjes van Internet en LAN branden soms goed en knipperen soms.

Beste antwoord door rvk01

Kan zijn dat er iets mis is gegaan met de online koppeling met mijn Odidi, waar je de wifi ook uit en aan kunt zetten.

Je zou even kunnen kijken of je het weer aan kunt zetten met het knopje links op de router. Als dat niet goed gaat dan kun je inloggen op 192.168.1.1 (ww achterop) en daar wifi weer aanzetten.

Bekijk origineel

2 reacties

rvk01
Forum|alt.badge.img+3
  • is een legendarische user
  • 1186 reacties
  • Antwoord
  • 26 april 2025

Kan zijn dat er iets mis is gegaan met de online koppeling met mijn Odidi, waar je de wifi ook uit en aan kunt zetten.

Je zou even kunnen kijken of je het weer aan kunt zetten met het knopje links op de router. Als dat niet goed gaat dan kun je inloggen op 192.168.1.1 (ww achterop) en daar wifi weer aanzetten.

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 26 april 2025

Zo simpel

rvk01 schreef:

Zo simpel kan het zijn! Veel dank!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen